![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 15.30: Corné met de Rallye R32 bij Almkerk...
|
||||
|
||||
![]() net op de A6,lichtgroen metallic jetta1 op oversized doppen,even later een blauw metallic rocco2 en op de terugweg een marsrode einser...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren in Essen Hoek reed een lage zwarte golf 2 met roest motorkap achter mij.
Ik reed met blauwe golf 2 oud model standaard voor hem. Hij stopte bij de bakker. Weet niet wie het is maar auto zag er netjes uit. En dan 5 KM verder in ossendrecht. Vrouw met rode lage Jetta. Reed richting Essen Hoek. Bekende hier?? Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ah jonge... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Check! ![]() Complimenten jong! Zag er goed uit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() kom binnenkort maar even een bakkie doen..
|
||||
|
||||
![]() Staat!
![]() Kom wel eens even langs op een vrijdag namiddag ofzo... eens IRL kijken wat je allemaal bij de kop hebt aan hobby!
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een ANWB gele/oranje kever gespot op de Waldwei. Ik reed richting Drachten en hij/jij reed richting Leeuwarden . Dit was net voor de 2e afslag Drachten. Ik heb nog even geseind en gegroet. Iemand van hier?
|
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag zwarte corrado gespot met xenon bij veenwouden. Volgens mij ging je veenwouden in
|
|
||||
|
||||
![]() Zondagmiddag tussen Terheijden en (richting) Wagenberg een groene golf 3 variant, verlaagd en met een wat groter formaat voorlip onder de bumper.
Zag er erg netjes uit! Ik had mijn ogen nog niet ver genoeg open voor andere kenmerken.... nog wel even een wazige blik gewisseld met de bestuurder (met bril dacht ik) |
|
||||
|
||||
![]() Op oost souburg staat een best wel nette T1 en een best wel nette kever
is dat iemand van hier? even kudo's geven voor de mooie wagens ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zag deze van de week ook rijden hier in de buurt, in Geertruidenberg. Had hem nog nooit gezien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat Dirk Smeerpeer heeft gezien, die rijd een groene Variant en dat jij mij hebt zien rijden in Geertruidenberg. Ik heb ook een lage groene met VR6 lip alleen dan met een Vento front ![]()
|
||||
|
||||
![]() Blauwe golf 1 op de A7 rond 17.45 te Frieschepalen ongeveer, zat tot Gorredijk aan mijn bumper vast.
Leuk wagentje, maar de bestuurder moet zich toch maar eens te rade gaan... Begin me rot te ergeren aan bestuurders met een 1.0 onder de kont met ambities op de linkerbaan! No offence ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaja, Dirk heeft mij idd gezien! Was net op weg naar Oss! (Schoon)ouders wonen daar.
Btw: zit alleen een schroefset en nu winterstaaltjes onder, verder geen optische verandering eigenlijk. |
|
|||
|
|||
![]() op de A7 richting Groningen vanuit Hoogezand op een afrit een lage zilveren Jetta mk2 die op de afrit rechtdoor was gegaan.
Volgende keer toch maar iets rustiger rijden ........ hopelijk geen schade bij de Jetta |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat je deze bus bedoelt http://www.hazelarmstrong.tk/ Deze bus is trouwens gewoon een daily driver, en nee Quentin zit hier niet op het forum. Greetz Ron |
|
||||
|
||||
![]() Oudelut vananochten in de Pink Panther
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Check!
![]() Jou niet gezien... Maar had ook nog geen koffie gehad?! ![]()