![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is zeker wel in Helpman, niet bij Volvo Helpman bij jou op 't terrein
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() in arnhem vanmiddag;witte caddy1.
|
||||
|
||||
![]() Rond 17:30 op Oudenoord in Utrecht:
- Rode T3 Bus met BBS LM immitatie velgen - erachter een Blauwe MK4 Golf R32 op zwart winterstaal
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze zag ik vandaag weer staan, maar nu met een houten sleetje op de achterbumper geknoopt ![]()
|
||||
|
||||
![]() En het dak dicht??
|
|
|||
|
|||
![]() net bij de afslag Elespeet .
Een nette grijze Golf 2 op BBS (editon look) . Kenteken YL-92-## |
|
||||
|
||||
![]() Maandag kwam ik een rooie Golf 3 tegen met een cleane bumper en amerikaanse kentekenplaat voor.
Op de Scheepvaartweg in Schiedam, we hebben mekaar zelfs nog even gegroet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha ja, het sneeuwde. zal eens kijken of ik vandeweek een foto kan maken
|
||||
|
||||
![]() vanmorgen om 7 uur rijdend op het fietspad, in heerhugowaard, scirocco 2 flink laag met cup velgen.
Zag er mooi uit |
|
|||
|
|||
![]() lichtblauwe/grijs ofzo? en een bra? zo ja dan komt ie uit hallum....zo nee...geen idee:P
|
|
||||
|
||||
![]() volgens mij idd die kleur bra heb ik niet gezien. 't was ook donker.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was ie goed laag op standaard bbs'en??
|
|||
|
|||
![]() he mijn oude polo
![]() voor die T2
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 12-02-2010 at 00:04. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geloof het wel ja. |
|
||||
|
||||
![]() Woensdagmorgen op de a59 net voorbij Hooipolder, een zwarte Nissan Skyline GT-R....
Wat een machtig apparaat! Ik had het geluk dat ik invoegde en hij net gas gaf nadat een andere auto aan de kant was gegaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze gertjan??
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 15.00 reed ik in Harkema achter een blauwe Golf I met zwarte spatborden *vermoedelijk opknapper* Iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() lage rode jetta.. 5 uur heerenveen richting leeuwarden.. ( ik was die honda die er even overheen ging..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
..en Arnaud vanmiddag jou, op de A7 rond half 5, jij richting huis en ik weer richting H'veen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb wel een zilveren mk1 maar mijn kenteken begint met kr..... ![]() en ben vaak in r'dam of sch'dam