![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zag ik Roy 1.6 rijden rond half vier vanmiddag richting Winsum(Gr)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry ik was om 5 uur pas vrij. Rijd elke dag van het westerkwartier naar huis.
Oja was het een golf? Die van mij heeft besloten een luchtgekoelde vw te worden, die rijd dus niet. Ik rijd nu met de jetta.
|
||||
|
||||
![]() Bordeaux rode Jetta met blauwe-ige lichten in Drachten....Iemand van hier?????
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag op de A17 bij Roosendaal.. een lage (of mat of erg verweerd) jetta 1 beetje bruinig. zonder bumpers maar met haast (ding liep goed door)
door die haast niet heel veel beter kunnen zien.. zat wel een andere kleur rechtervoorscherm op.. of een grote primervlek..
|
||||
|
||||
![]() Gisteren deze gespot (excuus voor de slechte kwaliteit, want ik moest wat digitaal inzoomen)...
Waarschijnlijk de bumper er onder vandaan gereden op een drempel, iets eerder in de straat, tegen een stoeprand, of toen hij een oud vrouwtje overreed. De koplamp was heel, het scherm was niet beschadigd, maar op de bumper zat een ... plekje... ![]() Hier werd de bumper vast gezet, om na twee meter rijden weer d'r onder vandaan te vallen. Een tweede poging was (iets) succesvoller. Freundin lief was er geloof ik niet zo blij mee, aan de armgebaren te zien. Aan 't werk: ![]() Bumper "vast" : ![]() Freundin lief: ![]() A je to! (buurman en buurman ![]() ![]() Hoop dat het nog een beetje in orde is gekomen. Dit gebeurde dus gisteren in centrum Sittard, voor de Hema en V&D. Ik zat bij die toko van de V&D binnen een Pepsi Maxje te drinken.
|
|||
|
|||
![]() Bekende Polo maar niet diegene die ik bedoel. Lijkt wel bij de V&D in Arnhem joh
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo hoog zijn die drempels daar in sittard toch niet om je bumper zo na de ** te rijden? en zo laag is die bumper niet...zelfs niet voor een stoeprand!
Volgens mij lag hij er al af! maar wou niet met de auto van de vriendin gaan. toch even snel vast gezet, en onderweg er weer afgevallen, en daarom was de vriendin niet zo blij! omdat ze ook met haar auto had kunnen komen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar hebben ze andere paaltjes. ![]() Bij de bushalte bedoel je, toch?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vraag me ook ernstig af wat er gebeurd is. De hele zooi hing scheef, en eenmaal vastgezet kon ie er nog geen meter mee rijden eer alles begon te rammelen, en hij met zijn linker voorwiel de bumper weer raakte. Hop, de hele rechterkant weer los, en meteen achteruit terug in het parkeervak. Had nog effe vanuit de V&D de straat uitgekeken, maar zag ook nergens brokstukken liggen...
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag gespot in beerta,groene nette caddy1 met zeiltje om de bak,
op de A7 een originele bruine jetta1 en een feuerwehr T2.
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend weer op de Harreweg, een zilveren mk1 met kenteken KG-??-?? (blauwe platen).
Ik reed in m'n Jetta nog ff een stukkie erachteraan tot ie de Oostveen insloeg. |
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag laat op de middag eerst ring Amsterdam een hele mooie grijze Golf MkIV laag grote wielen en een U.S. R32 achterbumper.
Reden 2 donker jongens in damn wat een MkIV. En bij de benzinepomp voorbij Lelystad richting Emmeloord een groene T4 camper met een einser op de ambulance. Was een rode met grijze GTI strepen op de zijkant en lichte voorschade.
|
||||
|
||||
![]() Vrijdagmiddag Dickie bij BMW in H'veen en vanmiddag Arnaud in z'n silberpfeile
![]()
|
||||
|
||||
![]() Om 16.45 in Marum op de rotonde. Henk Wassenaar in de Caddy. Ding ligt mooi plat zeg
![]() Ik reed in de rode mk2 op witte classics. Stak de hand nog ff omhoog. |
|
||||
|
||||
![]() Rond 16:40 kwam ik een grijze Caddy 1 met booskijker tegen tusse Neer en Roggel.
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt zag je ook tegemoet komen rijden op de rotonde in je rode mk2........ ![]() Ligt sinds gisteravond weer 14inch verbreed staal onder van mijn vriendin haar lupo,maar is te extreem en ga hem vanavond gelijk weer hoger zetten.... Subframe ligt nu 8mm vanaf de grond....en is niet mee te rijden en zat vanmiddag overal al vast...!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Elke dag zie ik in Apeldoorn steeds weer die rood/witte T1 op een modderig grasveld staan, ding is al hele tijd niet van die plek af geweest.......
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ding lag echt goed plat. Ding van mij lijkt er wel een country bij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuke Passat 32b op 1 februari voor de deur hier in Groningen (Helpman):
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is toch niet bij helpman?? Is een woonwijk...
|