![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha...ja strx mooi dieselen jong! kunne we die andere jonges mooi in de rook zetten:P.
|
|
||||
|
||||
![]() siep
we zijn een maand verder en nog geen nieuwe foto's ![]() ![]() ![]() schiet eens op jongen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ook toevallig dat ik nu zie . Nee nog geen nieuwe foto,s ![]() Ben ik nog niet mee bezig geweest . Heb al wel wielen , maar zijn me niet naar het zin ![]() Heb 15 inch azev a , maar wil denk ik powertech of steffan 15inch ![]() Verder is de diesel verheen klaar. De GTI slaapt nog , moet voor nieuwe seizoen nog 1 ent ander aan gebeuren ![]() Verder zal maak ik pas foto,s als er wielen onder zitten! Dus als je wat leuks weet voor niet al te veel!? Hoe is het daar bij jou ? Gr Siep |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat had tie gewild ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk dat een setje steffan ook niet verkeerd zal zijn voor de diesel en met de gti komt het wel goed dan wachten we nog even op de foto's ![]() hier is het ook goed, de mk1 is ook in winterslaap gr niels
|
||||
|
||||
![]() Zo eindelijk weer wat vooruitgang hiero
![]() Heb eindelijk die toekomstige wielen gespoten het weekend ![]() Hoop dat vande week de banden er om zitten , en dan plat op z,n bek en ff uitlijnen ![]() Verder is het rustig op deze kant,jah want dan is het project verheen klaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal wel stoer staan!!
|
|
|||
|
|||
![]() beter dan de votex dingen Siep
|
|
|||
|
|||
![]() 165 Nangkangs er om heen en pluimen maar met die diesel.
Kom volgende week wel ff kijken hoe het er mee gaat. ben dan weer eens in Hallum ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor reacties
@Edwin ; Ik denk ook wel dat het goed komt ![]() @Alberto ; Ja denk ook wel dat het beter zal staan dan de Votex ![]() Banden zijn zojuist besteld ![]() Vande week er gelijk maar ff onder , en een meter naar beneden schroeven ![]() Last edited by siepgti1978 : 13-12-2009 at 17:36. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed BOPSTER drinken we er 1 2 3 op haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn mooie wielen siep voor een daily
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zal niet gaan... moet rijden die dag ![]() Dus gaat cola puur worden dan, haha!
|
||||
|
||||
![]() Ik zie dit topic nu pas!
Maar de diesel ziet er netjes uit zo op de foto's. Volgende week maar eens in het echt bewonderen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jah toch ![]() Ik zie jullie wel verschijnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nouuuuuuuu hier dan eindelijk de foto,s van de DIESEL met nieuwe wielen!
Hij moet alleen nog 3cm zakken, maar dat komt nog ![]() Ben benieuwd wat jullie er van vinden!? Gr Siep ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by siepgti1978 : 26-12-2009 at 13:39. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit ouwe waus wat je zegt nog ietsje dichter bij moeder aarde en buikschuiveren maar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hjer, kin noch wol 8cm sakje alde stuiterbal
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Azev-a blijft een mooi wiel, hoeveel inch zijn ze 15 of 16? misschien alleen nog een keer opzoek naar 2 bredere voor de achterzijde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Jappie!!
Ziet der mooi jonge! ![]() Groet'n Berend |