![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor repost mijn excuses.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal vet uit.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zowel dat vrouwtje als die golf ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vraagje, wat voor velgen liggen onder die beige golf1 hier boven?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
BBS E49 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit hele bouwtopic staat in het internationale gedeelte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De Golf is betrouwbaarder en kost minder! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Note the "PL" ![]() Maar dan nog... Ik nam t vrouwtje wel mee met mn eigen golfje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet mijn ding
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() al kreeg ik hem voor niks dan wilde ik er nog niet mee rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ge-wel-dig
|
||||
|
||||
![]() Nou van die blauwe wil ik wel nog meeeeeer foto's zien... Als dat vrouwtje erbij opstaat geen probleem
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mwoa, Ik had er maar een paar kleine dingen aan veranderd ![]() verkeerd uit als je het stuur wegmietert en andere wieltjes er onder zet ![]() Het lakwerk went echt wel |
|
|||
|
|||
![]() hier, een paar vette mk1's vanaf mijn pc
essen afgelopen jaar ![]() ![]() achtergrond ![]() van internet ![]() ![]() ![]() mijn voorbeeld ![]() mijn eigen nadat ik was afgesleept, door mijn vader, die het leuk vond om door het bos te rijden ![]() hier is ie zo goed als schoon ![]() ![]() ![]() veel kijkplezier |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik nam het vrouwtje liever op het golfje ![]() Wat een ontzettend lekker speelkameraadje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en ik maar denken dat alle Poolse vrouwen lelijk waren
![]()
|
|||
|
|||
![]() deze mag naar mijn idee zeker niet ontbreken in het lijstje
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ mischa
de mooiste vrouwen komen uit de oostblok landen. @ rutger16v komt die polo niet uit Emst, daar zag ik een aantal weken geleden een gelijk ogende polo ook met de talbot spiegels. |
|
||||
|
||||
![]() dat is dan jou mening, op deze na heb ik er weinig gezien die ik echt mooi vind moet ik zeggen ..