![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2 minuten gegoogled en gevonden:
http://www.abdracing.com/Merchant2/...egory_Code=ADAP de spoilerkit van op de rode golf hierboven is de voorlaatste op de site (10.102) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar is die dash van?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Corrado zou ik zeggen.
|
||||
|
||||
![]() Corrado volgens mij.
|
|
||||
|
||||
![]() oke, thanks. Weer wat om op te letten bij advertenties
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb even contact gehad met dit bedrijf, en de totaalprijs voor de set komt op iets meer dan $1000 uit, inclusief verzenden. Was er al bang voor dat het niet goedkoop ging zijn, maar ik weet nu in ieder geval dat de set nog te krijgen is. Super bedankt in ieder geval al voor het vinden van de site! En ze hebben echt een ontzettend snelle en goede klantenservice! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan!
Ze hebben nog andere interssante dingen te koop voor MKII, maar inderdaad zeer prijzig. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Leuke auto ,alleen jammer dat ook deze weer in de kont hangt....... ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind zoiets echt te gay voor woorden, wijvenkleurtje en alles glimt eraan...
|
||||
|
||||
![]() En de wielen lijken belachelijk klein ten opzichte van de wielkasten, zoals bij vele mkII's
|
|
||||
|
||||
![]() Vind t ook helemaal niks. Veel te gladjes.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
297 km/h met 331pk.. vergeten ze bij te vertellen dat dat het maximum is met deze bak, en niet is wat ie echt kan halen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, airride heeft ook zo z'n nadelen ![]() ik vind het totaalplaatje wel kloppen, het is alleen totaal niet zoals ik het zou doen (logisch) maar lelijk zoals andere hier zeggen kan ik het niet vinden, het is een strakke bak van hoog niveau op cleaned had ik gelezen dat hij bezig was om de air vooraan nog wat lager te krijgen, zodat hij recht hangt |
|
||||
|
||||
![]() oh, en:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha wou net zeggen dit is de snelheid wat ze gehaald hebben op duitse site stond toen ook een 2.0 16v twin g60 motor wie met gemak over de 300 heen wou alleen zit je er dan niet meer in met het gevoel van ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is gelijk mijn nieuwe Wallpaper. Erg gaaf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel gaaf ding! ![]()