![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister al met eigen ogen kunnen aanschouwen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wordt wel een mooi blokje zo, lukt het al een beetje met die carb? En is dat uitdraaien van de spruitstukken al gelukt?
Hij is toch wel klaar dinsdag neem ik aan, gaat goedkomen deeenk!! |
|
||||
|
||||
![]() echt dik leon met die ''fatboy'' in het midden! da zal proper gaan lopen zenne
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Zal jullie niet langer in spanning houden
![]() Hij heeft gelopen.....EN HOE !! Wat een vreselijk dikke sound komt er uit dat blok, niet normaal !! Mijn dank gaat iig uit naar Bart die me heel de dag heeft geholpen, anders had ik het zeker niet gered vandaag !! Kleine opsomming van de aanpassingen: - Spruitstukbochten uitfresen op dikte van het middenspruitstuk - Ovaal kachelpotten voorzien van nieuwe dikkere J-pipes (heel veel werk!) - gaskabeldoorvoer verplaatst naar de bovenzijde van de koelkap dmv een zelfgemaakte buitenkabel en een spijlbus binnenkabel. - zelf een beugel gemaakt voor de terugtrekveer van de gashaan. - benzineleiding omleggen - achterpaneel aangepast om de dikke ANSA kwijt te kunnen. enz enz enz Hopelijk kan ik morgenmiddag nog even verder............de carburateur loopt top, alleen de acceleratiepomp blijft een beetje hangen, dus hij pakt niet gelijk op. Ook het luchtfilter moet nog ingekort worden, omdat de achterklep anders niet dichtkan ![]() (of ik moet met alleen de kelken gaan rijden ![]() Mocht het niet lukken morgen ga ik de ACN ook niet redden, morgenavond geen tijd, vrijdagavond inpakken en zaterdag en zondag naar londen..... Heb ik hooguit de maandagavond nog om e.e.a. af te maken ![]() Blijft dus een verrassing!
|
||||
|
||||
![]() Beter dat hij loopt! Is dat met de acceleratiepomp goed te verhelpen?
Met alleen de kelken rijden zou wel cool zijn! Alleen ff kousjes eroverheen dat er geen kleine vogeltjes enzo invliegen... ![]() Ben benieuwd! Oja, enne... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sounds good, huh
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() klinkt inderdaad goed, ik ben benieuwd. Ik hoor het wel op de acn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha, gisteren wel foto's gemaakt....met mijn oude camera, maar daar kon ik geen snoer meer van vinden
![]() dus straks maar ff een paar foto's met de andere cam schieten ! @ airtime: acceleratiepomp is goed te maken, desnoods ff ee revisie setje er in ! Ik zou zowiezo naar de ACN kunnen rijden, alleen zal die nog niet lekker lopen.........en de achterklep ook ontbreken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee, komt wel goed, dus! Quote:
Dat is toch geen probleem? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd leon
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kan iedereen gelijk je blok bekijken en kan je ook niet geflitst worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Pussy! Inpakken? We blijven maar 1 nachtje weg hoor! Tandenborstel en schoon ondergoed is genoeg hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Anders ik wel !!! Alles is af, de klep kan dicht, MET luchtfilter, achterpaneel en bumper er weer op........maar hij loopt nog steeds als een ouwe koffiemolen, haha Maandag mag ik even tussendoor bij VolksRepairs ( ![]() ![]() Dus ik denk dat ik er wel met de ovaal ben !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen een tandenborstel toch ?? ![]() ![]() Was maar bij wijze van......heb ook nog andere bezigheden die avond ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke shit leon ! Uiteindelijk lukt het je altijd weer om net voor de volgende meeting hem af te maken. Ene die motorkap hoeft er niet op, laat maar zien waar al je werk in zit ! Echt goed, zie je bij ACN wel !
Kom zaterdag nog even buurten weet niet of je er bent, maar moet mijn bug weer aan te praat krijgen voor ACN ! Cheers VRay |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Dat wordt dus dinsdag met de Passat Ray! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben er niet gozert.....zit in Engeland, VOLKSWORLD ![]() Maar die kever van je gaat wel lopen, daar ben ik niet bang voor ! Tot dinsdag !
|
||||
|
||||
![]() Tja die Passat kan ook, is alleen niet luchtgekoeld ! Kom gewoon lekker met de blue bug !
Tot ACN ! |
|
||||
|
||||
![]() Nou, even een fotootje dan maar hè !!
De eerste proefrit met de nieuwe carb ![]() Na montage van bumper, accesoires, luchtfilter enz enz
|
||||
|
||||
![]() Wat dacht je, nu de andere kant van de bumper maar ff zwart maken???
![]() Staat er weer goed voor, wel steriel die witte mudflaps!