![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je hem mijn kant op brengt kan het ook wel voor minder ![]() pb maar bij interesse
|
||||
|
||||
![]() Ik hou het even in gedachten maar zoek liever iets dichter bij huis,zoals de pul al zegt in woon in zuidlimburg.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() acht wat is ver zeg ik altijd nederland, is absoluut niet groot, 3 uurtje rij je van boven naar beneden dus wat is ver? is net wat je er voor over hebt! toch.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
correct ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan hem ook komen halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe loopt het nu met deze Gti?
|
||||
|
||||
![]() Vergeet geen foto's te maken tijdens het herstel werk, dit moet zeker wel lukken als het alleen plaatschade is en er achter niks is getordeerd o.i.d.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoi hij is klaar was deze topic een beetje vergeten.
Ik zal zo wat fotos uploaden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alweer weekje later ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals beloofd,
![]() ![]() sloop golf paneel omdat imi echt niet paste, ![]() ![]() roest bij de tankhals meteen weggehaald, ![]() ![]() ![]() was goed weggeroest daar, ![]() ![]() ![]() heb de emblemen laten weghalen omdat ik dat toch mooier vond, ![]() sleepoog is ook weg voor de oplettende kijker ![]() gespoten, ![]() met de bumper erop,zoek nog en originele met de tijd imi past niet goed ![]() ![]() Ziet er echt super uit nu lijkt net of er nooit wat gebeurd is. ![]() Ik zal me in de loop van deze week(dus niet volgende week) ![]() ![]() Bedankt voor het meedenken allemaal in ieder geval. ![]() Last edited by gti_power : 09-12-2011 at 23:40. |
|
||||
|
||||
![]() Ja he,ben er echt blij mee.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zodan die is er echt goed onderweg gekomen !! Mooi werk hoor.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja de eer komt mij niet toe ik heb alleen wat geholpen waar ik kon en genoeg pilsjes gedronken
![]() Maar ik ben er heel tevreden mee. Hij heeft nog meer werk maar dat zal ik allemaal in mn topic vertellen. |
|
||||
|
||||
![]() Eindresultaat mag er wezen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sow! Zit gewoon een compleet andere kont op. Zo zie je maar weer wat er wel niet allemaal mogelijk is. Wat heb je nu allemaal opnieuw gespoten?
|
||||
|
||||
![]() De achterkant,koffer van binnen en een beetje uitgespoten naar de zijkanten.
|
|
||||
|
||||
![]() En geen kleur verschil?
|
||||
|
||||
![]() Bijna niet te zien,ze hebben de kleur nagemaakt van een stuk van de kont die er vanaf is gegaan.
|
|
|||
|
|||
![]() ziet er idd weer goed uit!
![]() beter anders was hij toch maar op de sloop terecht gekomen!