![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf kleurtje! erg stoer golfje zo.
|
|
||||
|
||||
![]() ok de rode zijn gemonteerd
![]() maar.. ik denk dat ik het zo laat ![]() ![]() of tog maar zo ![]() ![]() ![]() ps moet hem nodig wassen :o nou wat vinden jullie ervan ![]() Last edited by rob-vw : 31-10-2006 at 14:22. |
|
||||
|
||||
![]() rood-witte lampen houden imho. Zit er nu trouwens een dik kleurverschil tussen de achterklep en de zijkant achter, of heb je de ranzigheid op je kar gewoon raar verdeeld?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij is gewoon smerig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De rode achterlichten staan stukken beter dan die eeuwige-heldere-tjoening-vwforum-achterlichten! Veeel stijlvoller!
|
||||
|
||||
![]() Vol rood, 100% zeker!
|
||||
|
||||
![]() waar heb je die vloermatten nou eigenlijk vandaan vind ze hendig vet
|
||||
|
||||
![]() Staat er mooi bij rob, winterstaat is ook zeer netjes. Succes verder.
________________ vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() daarom wou ook ff wat anders dan iedereen ![]() @mark 84 komen van sanspeed in rijssen..! check ook www.sanspeed.nl @ de rest..! thx ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ha rob jij hier
![]() |
|
|||
|
|||
![]() rob je bent gespot in de PERFORMENCE VW!
|
|
|||
|
|||
![]() jow rob
ziet er goed uit die wagen van jou greetz jordi |
|
||||
|
||||
![]() pas ff de grootte van de foto`s aan als je wilt...dit is waardeloos....
|
|||
|
|||
![]() is dat een oude bekende uit zoetermeer?? (die caddy) http://img124.imageshack.us/img124/5676/17klein1sj8.jpg
|
|
|||
|
|||
![]() ja dat is de oude van wil
|
||||
|
||||
![]() zag deze golf volgens mij vandaag rijden in hengelo
|
|
||||
|
||||
![]() @ lwin: jij ziet ze vliegen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind hem wel cool, alleen moet je de klep origineel laten
![]() Ben zelf geen fan van een Golf3 (in tegendeel zelfs; lelijkste model golf ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() He Rob als het goed is kun je morgen je voorbumper bij mij ophalen. (s'avonds)
Rene (tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aaah zit jij op dit forum rob zij het al ![]() enne aan de auto gaat de komende tijd veel veranderen de c2's schiet al aardig op en de klep word half strak..! bumper komt als het goed is vanaaf binnen ![]() alvast voorproefje ![]() en die caddy is inderdaad de oude van willy nu van opastyle op dit forum ![]() @ Ilwin idd ben vaak te spotten in hengelo ga daar naar me tijdelijke werk ![]() @ de rest thx voor de positieve reacties ![]() soon kleinere foto's ![]() Last edited by rob-vw : 30-11-2006 at 15:39. |