![]() |
|
||||
|
||||
![]() jaja krakje, het kan soms raar lopen in een mensenleven !!
Had m echt bijna in de brand gestoken, die *****kever ![]() Met Wout tot diep in de nacht zitten tobben om dat ding lopend te krijgen. 2 verschillende carbs geprobeerd.........maar helemaal niks ! Vandaag met remmenreiniger alle hoekjes en gaatjes in gespoten om te kijken over hij ergens valse lucht trekt...........maar dat is t ook niet ![]() Nou, ik weet t niet meer !! Ga wel met de Peugeot naar Luxemburg volgende week.....
|
|||
|
|||
![]() met de cabrio van Clemens ???
Daar is toch ook niks mis mee ?? ... goed,de auto is dan niet luchtgekoeld,maar de inzittenden wel !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ahaahaaa,
Maar dan kan ik ook net zo goed met mijn eigen vertrouwde nixxan (met targadaken !) Maar...........er is een z.g.a.n. Paruzzi ruilmotor carb vanuit Olst onderweg deze kant op ![]() dus die kever gaat echt wel lopen dit weekend ![]()
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 22-04-2004 at 06:52. |
|
|||
|
|||
![]() Ik wilde het niet zeggen,maar dit zou de eerste keer (volgens mij dan hé) zijn geworden,dat Mr. VA de handdoek (of carburateur)
in de ring (afvalbak) zou gooien ... :p |
|
||||
|
||||
![]() PSIESSS !!!
Moet gewoon lopen die bak ! Gisteren weer lekker aan de typ III gesleuteld, morgenmiddag nog een uurtje en dan zit de hele zijant weer dicht ![]() Foto's komen morgen (dus schiet maar op met je speaker, voordat je het weet staat Miran tuterend voor de deur met de fasback ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gozer,kom je zaterdag wel ff helpen!!!
|
||||
|
||||
![]() Oke dan !!
Zorg wel dat ie helemaal klaar staat tegen 4-en Met nieuwe Bougies.....is dat probleem ook weer uitgesloten ![]() Thnx pik !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ze kan tutteren voor de deur wat ze wil,ik ben aan mijn Westfalia bezig,en dus niet thuis ... lekker puh !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan hebben ze zo'n grote schuur en zijn ze nog ergens anders bezig. lol
|
|||
|
|||
![]() hoe meer ruimte,hoe meer "zooi" ,das nou eenmaal een vast gegeven !! :p
|
|
||||
|
||||
![]() Psies....
Je moet de projecten een beetje spreiden ;-) als je dan een keer geen zin heb om thuis te sleutelen ga je naar een van de andere garages ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leon! Gast! Is dat dat 1300 dubbelpoorts blokkie van Martijn waar je het over hebt?
Maar je hebt nou toch een 1600? Ik ga vanavond maar eens verder met de dorpel eruitslijpen. Heb ook nog eens heel de zaterdag gereserveerd om aan de bus te werken dus mischien kan ik binnenkort ook nog eens aan de achterhoeken beginnen! Gisteren dat plaatwerk daarvoor van metwiz.com binnen gekregen. Gaat helemaal goedkomen! |
|
||||
|
||||
![]() Vast wel!
![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 22-04-2004 at 13:33. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ bitul trabbul: is dat goei plaatwerk.
|
||||
|
||||
![]() Ja, perfect!
Ik moet het nog d'r in gaan bakken maar zo op het eerste gezicht ziet het er heel goed uit. Ook de recencies op thesamba.com forum zijn goed. Verder gebruik ik alleen maar spul van classicvwresto (Alan Schofield) maar die maken niet alles of net niet zoals het zou moeten. Ik zal wel effe een foto'tje vanavond uploaden wat ik gekocht heb. |
|
||||
|
||||
![]() classicvwresto daar heb ik ook spullen besteld was wel binnen,maar moet het alleen nog even ophalen. onderplaten voor de binnen en buitenkant van de schuifdeuren.
hopen dat dit een beetje past.volgens Hans niet zo maar het is wel te doen met enige aanpassingen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neeeeee keverpechje, goed lezen ![]() Er staat paruzzi CARB ![]() Martijn heeft een hagelnieuwe 34 pict 3 liggen van een paruzzi ruilblok Dit carbje komt morgern overde post binnen en ga ik er zaterdag op klussen !
|
|||
|
|||
![]() wordt dus weer eens krap dag ....
Miss M. is zeker wel blij met je ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() LIJKT ME WEL !!
(keek gisteren net zo blij toen ze in de garage was als Miss L. op jouw foto) Ze ziet er wel schot in komen nou en kan niet wachten tot ze kan rijden ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je bouwt (voor jezelf dan hé) toch wel een beetje "speling" in hé .... :p
Ik bedoel,laat je niet vastpinnen op een afleverdatum !!! |