![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach ja beetje ouwehoeren is altijd goed, met mate welteverstaan....
als je gewoon een serieuze vraag/opmerking/verhaal hebt is het fucking irritant als er allerlei conjo's met loze opmerkingen tussendoor komen..... zo dat lucht op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuft ze VW of Audi ? Maak dr lid hier |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: so true.. :biggrin: :biggrin: :biggrin: .. maar moet toegeven dat vw forum hoogtij dagen heeft gehad met het vrijdagmiddag topic.... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaaa!! van de week nog ff met je over gepraat ries... kunnen we hier ook niet zo`n topic openen voor elke vrijdag? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ey Peter (sixpack) ff ontopic....
laatst bijna via ebay.de pls hockenheims gekocht 3delige 13" blabla je kent ze wel.. die schreef ook beetje roest bij de schroeven van 1 velg... -kan dit zijn oxidatie omdat ze gepolijst zijn? -schroeven van staal dus die roest heeft soort van afgegeven?? Of zis het hart ofzo daarvan van staal??? (lijkt me onwaarschijnlijk) |
|
||||
|
||||
![]() lijkt me dat er stalen bouten in zitten die gaan roesten ...
dat is het meest voor de hand liggend .... anders vraag es op dat andere "forum" misschien heeft iemand wel een beter id :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vw natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet altijd naar de bekende weg vragen Reneetje !!! ![]() ![]() ![]() Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
![]() koekers
|
|
|||
|
|||
![]() Wat ik nu niet snap is dat er hier mensen zijn die het VW-forum zwart maken...Maar ik heb die mensen nog nooit iets horen zeggen op vw-forum zelf.Oftewel je lult achter iemands rug om....das precies hetzelfde.
En dan heb ik het over de mensen die hier en daar een account hebben. Ben je niet tevreden spuug je gal daar waar je het wilt spuugen en misschien komen er oplossingen. Als je er niks over zegt kan ook niemand weten hoe erover gedacht word en kan er ook niks tegen gedaan worden... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb m'n account opgezegd met een duidelijke motivatie erbij :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
enige keer dat ik daar kom is waarneer er iets verkocht moet worden..voor de rest is het hele clubje waar ik destijds een binding mee had op het vw-forum naar volksforum gekomen.. tuurlijk heb ik hier nieuwe mensen leren kennen maar das enkel maar omdat die mensen meer op 1 golflengte liggen met mij persoonlijk dan op het vw forum.. en ik heb destijds niet mijn acount opgezegt...ik ben gebanned.. :biggrin: ik heb totaal!!! geen binding met het vw forum.. en als je naar mijn naam kijkt bij de verkoopafdeling van vw forum dan zie je maar 1 ding opvallen..de volksforumpic ..
|
|||
|
|||
![]() Ik weet ook wel dat toendertijd de mensen hierheen kwamen.
Maar dan hoef je naar mijn mening het vw-forum nog niet zwart te maken. Het ligt overigens niet bij de beheerders maar bij de gebruikers. Die zijn in dit geval op beide fora's anders.Daar relatief gezien een stuk jonger dan hier.Hier is ook meer kennis aanwezig, maar dat geeft je niet het recht om het andere forum zwart te maken.Ik praat dan nu in het algemeen. |
|
||||
|
||||
![]() Tja CNG ook iedereen heeft weer recht op zijn mening.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zolang ze op vw-forum nog zo erg auto's de grond in trappen en het sfeertje daar zo is kom ik er echt niet!
|
|||
|
|||
![]() @Mace dat klopt ook weer wat je zegt...
![]() @Big-marc Zoals ik al zei ligt het gewoon puur aan de gebruikers..en niet aan het forum zelf... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maar de gebruikers van een forum zijn toch noodzakelijk voor het bestaan van een forum?
Quote:
De deskundigen zijn in dit geval dus ook de gebruikers.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() heel scherp :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() *gaap*
|