![]() |
|
||||
|
||||
![]() Btw, is er al weer wat bekend over het hoe & wat?
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook geinteresseert!!
Prijs is wel belangrijk inderdaad.
|
|||
|
|||
![]() Helaas geen suc6
![]() ![]() Had ie ook wel eerder kunnen zeggen. Dus helaas heren, sorry ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach ja, iig geprobeerd
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik blijf proberen hoor ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb even gezocht naar mensen die zo'n stickerset kunnen leveren...
Heb iemand gevonden; het is wel repro dus een nieuw geproduceerd produkt goede kwaliteit en voor het achterraam echt bobbeltjes (ruw materiaal) plastic net als het origineel. Prijs is 79,95 euro voor de complete set, set bestaat uit 2 x dunne stroken voor de deuren + 2 dikke stroken voor de deuren en dunne voor de achterklep en div. gedeeltes voor de achterklep. Pm me maar voor het adres. grt rene
Founder of Golfc@brio.Com Golf cabriolet MK1 2.0 16v ABF ![]() Golf cabriolet MK3 Colour Concept ![]() Kever 1302LS Cabriolet ![]() Peugeot 508SW BLE full options ![]() Suzuki GSX 600F ![]() Last edited by mouragio : 26-05-2005 at 20:22. |