![]() |
|
||||
|
||||
![]() succes met het vergelijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net ff gekeken bij men broer.
Vanaf de inlaat vertrekt een slangetje waar je vacuum van je rembekrachtiger opzit. Hier zit bij men broer een splitter met 2 aansluitingen op. Waarvan er 1 naar je delco (vacuumvervroeger) gaat. De andere vertrekt naar achter de carb. Hier wat foto's. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het was dus het slangetje van 110. Auto starten choke springt aan auto loopt mooi door ik denk mooi werk. Daarna eindje rijden kom op een kruising af en ja hoor hij blijft weer niet stationair lopen. Dus het probleem met het slangetje is opgelost.
Maar het stationair probleem nog niet iemand een idee?
|
||||
|
||||
![]() Niemand een idee wat het zijn kan?
|
||||
|
||||
![]() valse lucht misschien? ontsteking wel in orde?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet haast wel zoiets zijn want hij ploft als hij warm is ook een heel klein beetje.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal toch je carburateur zijn die niet mee werken wil .. nadeel is dat het enorme kut dingen kunnen zijn ,, anders effe remreiniger bij je vacuum leidingen spuiten .. als hij dan wat beroerd gaat lopen .. heb je nog erges lekage vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() Zal morgen even kijken en anders deze week maar naar een andere golf kijken.
|
||||
|
||||
![]() heb wel blokje staan .
maar als ik carburateur eraf haal blijf ik met rest zitten .. is compleet wel geschikt .. komt toch tdi in ,, vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed aangeboden maar hij moet binnenkort ook voor de apk en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. De ene week lekt de uitlaat heb ik dat klaar dan lekt hij weer olie nu weer dit het blijft natuurlijk een oude auto. Mocht ik dit niet fatsoenlijk klaar krijgen dan ga ik op zoek naar wat anders.
|
||||
|
||||
![]() ghehe, welkom in de wereld van oude gare Golfjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha daar zat ik al een tijdje in hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo net nog even aan het knoeien geweest met de stationairknop en het word al iets beter. Toen nog iets ontdekt wat het probleem kan zijn als ik op de luchtfilter druk begint hij beter te lopen. Dus waarschijnlijk is de pakking van de carburateur niet meer zo fris en is dat de oorzaak van het niet blijven lopen
|
||||
|
||||
![]() al gedacht aan de carburator flens ? durven ook snel kapot gaan , en daardoor lopen ze ook niet 100% ( ff met brake cleaner testen
![]() succes met u gare golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De carburateur flens die bedoelde ik eigenlijk ook. Zal dit weekend even weer kijken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is niet zo duur zo'n flens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb vandaag alles weer los gehad en overal een soort van pakking spul tussen gedaan en de golf rijd weer als van ouds
|
||||
|
||||
![]() Altijd was met die Volkswagens! Haha, maar mooi dat ie weer goed loopt. Jij hebt er ook al wat trammelant mee gehad zeg. Word je er niet gek van?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker word ik er gek van. Het is maar goed dat ik soms veel geduld anders was hij voor de kerst al uit elkaar geweest ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi dat je het hebt gevonden en wanneer mag hij voor de apk of moet je nog meer fixen ?
![]()