![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar goed dat niet iedereen het hele verhaal van deze auto kent...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
elke auto heeft wel een verhaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Je kent ook iedere VW bij jou in omstreken hè! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben toch wel benieuwd of hij daadwerkelijk zijn 5500 euro waard is! ![]() feiten graag!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is en blijft natuurlijk wat de gek ervoor geeft, en ja het wordt een liefhebbers auto. Maar als je hem inkoopt voor 4000 Euro en hem dan te koop zet voor een 1,5 K meer moet je er geen lulverhaal over "liefhebbers" bij zetten.
Kijken wat hier weer voor commentaar op komt... Hopelijk alleen positief !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ik denk: gewoon een goeie winstmarge! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verkoper is liefhebber van een goeie winstmarge
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik kan me mijn eigen tranen nog herinneren toen ik een, voorheen zo originele, Polo G40 Genesis met lage km op een meeting zag met - het originele soundsysteem verwijderd, - een externe olie koeler voor de bumper, - etc etc ... Klinkt bekend neem ik aan. ![]() En ivm dat deze auto het waard is en dat je vragen mag wat je wil. Het zijn toch vaak, niet altijd, mensen die zelf geld verdienen met de hype die dit zullen verkondigen. Ik denk dat we hier allemaal op 1 of andere manier liefhebbers zijn, ook de "topicstarter". Anders zou hij niet op de advertentie uitgekomen zijn. Zoeken naar auto's die je niet wil hebben, wie houdt er zich ermee bezig? Ik heb de auto niet IRL gezien dus kan er niet over oordelen. Maar laten we aub elkaar geen blaasjes wijsmaken. Ja het is een edition one (hoeveel X0.000 zijn hier van gemaakt?). En ja leuk zo'n aankoopbewijs. Maar ik ken persoonlijk geen verzamelaars die interesse hebben in 1tje met 240.000km op de klok met, zelfs op de slechte foto's te zien, behoorlijke steenslag, geen Gamma radio, versleten wang. En als zo iets kleins als een dorpelkapje niet kan gemonteerd worden, zegt dit veel over de huidige eigenaar. Op je laatste punt ga ik dus met je mee, schiet niet op de auto, want die heeft zijn eigen prijs niet bepaald. De eigenaar daar en tegen.... ![]()
www.golfmk2.be Last edited by Thomas 8v : 22-01-2012 at 15:04. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt inderdaad gelijk. Heb niet goed gekeken, zag het Recaro interieur en gezien die alleen in 16v's zijn geleverd (zover ik weet) ging ik ervanuit dat het een 16v is. Hij is dus wel origineel NL, het is helaas een 8v en niet origineel gezien het interieur. Al vind ik Recaro van een 16v uiteraard een stuk mooier. Nee het geld wat hij er voor vraagt is hij naar mijn mening lang niet waard!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat betreft de recaro's, deze zijn ook geleverd in de 8v. Ik heb zelf een Nederlandse edition 8v met de recaro's. Bij een 16v staat het in de hoofdsteun geborduurd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Thomas 8v]Ik kan me mijn eigen tranen nog herinneren toen ik een, voorheen zo originele, Polo G40 Genesis met lage km op een meeting zag met
- het originele soundsysteem verwijderd, - een externe olie koeler voor de bumper, - etc etc ... Klinkt bekend neem ik aan. ![]() Klinkt heel bekend ja, maar aan mijn G40 was destijds niet heel veel gedaan hoor. Oliekoeler kon er weer af, en het radiosysteem had ik nog en kon ook weer teruggebouwd worden. Maar goed, ook ik was toen 10 jaar jonger en zou dat nu vast en zeker anders hebben gedaan. Dus daar ga ik verder niet op in. Om dan nu een trapje na te geven over een auto die ik 8-10 jaar geleden had vind ik een beetje jammer Thomas...
|
|||
|
|||
![]() idd wat tijden stylen en smaken veranderen met de jaren.
mvg |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gelukkig wel! ![]()