![]() |
|
|||
|
|||
![]() IDD FABORY (zwolle) neem geen risico en bestel ze daar... kost misschien wel wat maar wel geruststellend dat alles goed vast zit
|
|
||||
|
||||
![]() Neem nooit geen risico
![]() Alleen Fabory heeft niet de konisch uitlopende zoals wielbouten.
|
|||
|
|||
![]() die hebben ze wel moeten alleen besteld worden ik heb al mijn bouten daar vandaan!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ok dan maar eens proberen thnx
|
|||
|
|||
![]() Hey had onder die polo variant wielen zitten die ook met van die imbus bouten vast zaten die knuppel waar ik die wielen van daan had ze toen bij Jasper besteld
Zal dus ook wel in de autostyle/tepper catalogus zitten ,want daar bestelde die klojo alles weg
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt maar dat zijn de 31mm's ![]()
|
|||
|
|||
![]() Oh weet ik niet meer ik had er toen ook spacers tussen en 32 van die boute korte en lange
|
||||
|
||||
![]() Kan je niet imbusbouten halen en een schuine kant eraan laten draaien?
|
|
|||
|
|||
![]() dan moet je eerst 10.9 bouten vinden, met de ruimte om ze af te draaien, en je moet iemand hebben die kan draaien, dat kost ook alles.
http://www.gomaxx.com/vmchk/Exterie...12x15-25mm.html hun eens bellen. zoek ook eens op imbus en ook buiten nederland Last edited by Brian93 : 02-12-2011 at 16:43. |