![]() |
|
|||
|
|||
![]() nu zie je geen verschil meer tussen een t2a/b ofwel? de kenners misschien nog wel?
want zo'n bus is eigenlijk ook wel een droom voor mij :P |
|
||||
|
||||
![]() So vette look! Primer en zw-w geblokt zijn altijd goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaja er zijn nog verschillen: de tankdop, wielkasten voor bvb Maar in dit project kunnen die verschillen mij eigenlijk weinig schelen, het geheel oogt goed, das al wat telt!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe hetzelfde als mij, alleen ik begin met 356 wielen en wil eindigen met randars, liefste 17inch.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is wat ze noemen..."EEN VROUW MET SMAAKT"...Amaaai ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe zeggen ze dat ook al weer bij top gear??
He's sub zero??? Echt super cool ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kijk maar naar de luchthappers aan de achterkant van de bus, die zijn ronder dan die van een T2b |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bumpers, logo, knipperlichten, steek velgen (bij oude T2a),!!!
|
||||
|
||||
![]() Hoever is je bus nu naar beneden gegaan???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In cm weet ik niet juist...achteraan 3 tanden na veel knutselwerk... ![]() ![]() en voorraan heb ik nog 4 tanden over en ga ik nog dropped spindels steken van bij slammedpanel...Dus hoeveeel weet ik niet, maar het zal genoeg zijn denk ik :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Respect!!!! :biggrin: Ik dacht wel eens gehoort te hebben dat als je achterkant 1 tand laat zakken dat hij dan ongeveer 10 cm zakt, maar dat zal dan wel niet helemaal waar zijn, anders zou jou bus 30 cmmlager hangen vanachteren :biggrin: Ben benieuwd hoe het eruit ziet met die spindles!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal vanavond een foto voor en na online zetten, dan kan je vergelijken ![]()
|
|||
|
|||
![]() één buitentand is (afhankelijk van het soort torsiestaaf) tussen de 7 en 9cm verlaging.
bij 2 buitentanden hangt je bus achter al tegen de eindstoppen aan,en zit je springplate op de bovenste nokjes klem. bij 3 tanden zul je serieus de flex moeten pakken,en ook je handremkabels en aandrijfassen zullen het zwaar krijgen. (om over het negatief gaan staan van het achterwiel maar te zwijgen) ff ter informatie,ik rij dagelijks met mijn 77'er pano (achter 1 buitentand verlaagd), en 1x in de 2 á 3 jaar gaat er weer een setje homokineten naar god :frown: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik, ben met iemand bezig om de aandrijfassen in te korten... ![]() ![]() Wat de 3 tanden betreft, eindstoppen heb ik niet meer en om de aandrijfassen vrij spel te kunnen geven heb ik een halve cirkel uit het chasis moeten slijpen en daar een halve buis ingelast... Hieruit is dus duidelijk op te maken dat ik hiermee nt dagelijks ga rijden.. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik blijf erbij,
![]() Niets dan Lof over deze bus! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oef oef oef, mijn vraag is bijna: kan je er ooit nog mee rijden? hoe zit het met apk? gaat dat ooit nog lukken? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker en vast dat hij gaat rijden...zo maar dom zijn anders hé ![]() APK?!! In België kan je een éénmalige oldtimerkeuring laten uitvoeren en dan is alles ok... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Das waar ook ... één Europa of niet,ieder land kent nog steeds z'n eigenaardigheden wat betreft voertuigkeuringen :frown: Wel "leuk" om te zien dat je je bus -á la KCW- zo laag kunt krijgen,en dat "driveability" niet op de 1e plaats komt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tis de bedoeling om is op te vallen en een promobus te maken voor Retro en VWMania... ![]() ![]() Dus ja, mooi uithangbord, niet??! :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals daarstraks gezegd: de foto VOOR: