![]() |
|
|||
|
|||
![]() eej frank heb je dat ding bij jos kleineschaars gekocht!! dat is hemels breed 100 meter van mij huis.
|
|
|||
|
|||
![]() ja komt bij die oplichter weg
|
|
|||
|
|||
![]() lekker dan, nog contact met hun zelf gehad?
|
|
||||
|
||||
![]() Dan ben je mooi in de aap gelogeerd....succes met de werkzaamheden !
|
|||
|
|||
![]() ja maar gewoon pech kwam het op neer op de brug kon niet werd gauw een auto op gezet was druk proef rit begonnen ze niet aan want dan waren ze de hele dag aan het rijden zij hij
die jos is gewoon een vieze vuile oplichter mag leijen dat hij een keer de verkeerde treft met zulke acties hij kan leuk praten maar verders zijn toko mag vandaag nog afbranden |
|
|||
|
|||
![]() hey frank hij is bovag lid he! dus zoek het is verder uit, ik weet niet hoe je hem hebt gekocht, maar met mij was ie zo nog niet klaar!
|
|
|||
|
|||
![]() autos van 4500 euro heb je pas garantie op
|
|
||||
|
||||
![]() Smerige streek, suc6 ermee!
|
|||
|
|||
![]() kan hem nu wek naar de sloop brengen maar dan gooi ik 2600 euro weg vind ik ook zonde en heb al voor bijna 1000 euro aan vervangings plaatwerk en onderdelen er voor liggen
|
|
||||
|
||||
![]() ik zou het er echt niet bij laten zitten!
kun je niks tegen hun beginnen?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() nee gekocht als gezien houd ie het op
maar hij krijgt het oude spul nog wel terug hoor |
|
|||
|
|||
![]() gooi het op verborgen gebreken
in dit geval links en rechts helemaal rot en met plamuur afgewerkt.
|
||||
|
||||
![]() klinkt stom
![]() indd wel even grote ogen als je de foto's zo ziet.. zag er in de begin post uit als echt een heel leuk kevertje ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() schelden, schoppen, slikken, slijpen, lassen, spuiten, genieten ....
Met jou vrienden/kennisenkring is dat klusje zo een keer geregeld. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt peter komt ook wel weer goed zo als de vrouw bij de hand riep je wou een project NOU DIE HEB JE NU ![]() klinkt stom maar heb je niet even op de knietjes gezeten toen de auto niet op de brug kon indd wel even grote ogen als je de foto's zo ziet.. zag er in de begin post uit als echt een heel leuk kevertje succes ermee ja zeker wel ben zelfs nog aan het prikken geweest maar toen leek het hard van de bodem plaat wist ik dat ie aandacht behoefde maar dit is wel zwaar k.u.t. en bovag gebeld en die doet niks auto was te goed koop toen ik zei dus onder de 4500 euro mogen ze je oplichten was het stil aan de overkant maar zal meneer jos wel van zijn goede naam afhelpen das geen probleem ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vrouwtje heeft wel gelijk iig frank
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jups voor het eerst heeft ze gelijk ![]() ![]() ach geeft wel weer extra inspiratie dit om hem weer klaar te maken en aircooled zit hier vlak om de hoek dus ff mailen met martijn en hij besteld het Last edited by frankvr6 : 10-10-2011 at 17:57. |
|
|||
|
|||
![]() hahahaah, hou het dan maar op enkel dat gebied ;p
|
||||
|
||||
![]() zo die is rot...balen..maar komt wel goed denk ik
|
||||
|
||||
![]() crap....wat een rotte ketel.succes met het werk eraan.......