![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
ik heb eventueel wel interesse in het volgende binnenspiegel, stuurwiel (als leer nog netjes is) aandrijfas RV voor een golf 4 gti, als jullie die nog hebben liggen een luidspeaker RA ook voor een golf 4, zal het zelfde wezen? dopjes die de ruitenwissersarmmoertjes afdoppen, rubbertje r in de dorpel waar de deurvergrendeling in gaat, Wat word de prijs voor dit? mag ook via de pm.
|
||||
|
||||
![]() send pm!
|
|
|||
|
|||
![]() heb niks ontvangen iets niet goed gdaan misschien?
|
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Lipje van de deksel is bij de dealer gewoon te bestellen en zal 5 euro kosten, is dus los onderdeel.
|
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Armsteun vandaag gekregen.. Zag er netjes uit en zit al gemonteerd! Bedankt
![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi zo helemaal top! veel plezier er van.
|
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
||||
|
||||
![]() pookhoes+pook, nog beschikbaar?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had je een tijdje geleden ook een pb'tje gedaan voor de hoofdsteunen. Niks gehoord, ook niet ontvangen? ![]()
|
|||
|
|||
![]() das niels zijn schuld
![]() @sanderzz je hebt pb |
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
|||
|
|||
![]() motor is verkocht geheel compleet met aanbouwdelen excluzief airco pomp.
tevens uppie |
|
||||
|
||||
![]() Is het antennevoetje misschien nog heel? Zo ja, PM me maar ff wat je er voor vraagt.
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Upje. Biedt gerust, alles is in de uitverkoop!!
|
|
|||
|
|||
![]() Pb!
|
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Nog aanwezig? Was benieuwd naar de staat van de lijsten rondom en evt wat kleine dingetjes.
Edit: is weg
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. Last edited by DIXI : 18-10-2012 at 12:57. |