![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig hier,ziet er allemaal goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar het eindresultaat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ook!
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de reacties
![]() Volgende week volgen weer veel foto's ik hou jullie op de hoogte en ik ben zelf ook aardig benieuwd naar het eindresultaat
|
|||
|
|||
![]() hier een ideetje van wat ik van plan ben met de buitekant van de slet
![]() alleen die velgen vinden zal nog een heel gevecht gaan worde ben ik bang zoek ze in 16 inch staat maakt niet veel uit worden toch helemaal opgeknapt ![]() ![]()
VW Golf mk3 G60 ringtool ![]() VW Golf mk3 VR6 ![]() Last edited by Jetta-GTI-16v : 12-12-2011 at 23:13. |
|
|||
|
|||
![]() Dinsdag avond effetjes naar blitterswijck hobbele voor een setje Schmidt velgen
![]() of ze onder de jetta gaan komen weet ik nog niet anders komen ze onder de vr6 van me pa zijn 9j Schmidt spaceline velgen
VW Golf mk3 G60 ringtool ![]() VW Golf mk3 VR6 ![]() Last edited by Jetta-GTI-16v : 21-12-2011 at 19:19. |
|
|||
|
|||
![]() Gister avond nog effetjes 200 km gereden om die velgen op te halen
nog een vrij nette set met op maar 1 velg kleine schade in de rand De harten worden zwart gecoate en de randen worden opnieuw gepolijst heb ze vandaag effetjes gepast staat best mooi ![]() En nog 2 foto's voor de foto geile onder ons ![]() ![]() 9j is breed genoeg toch ? ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Effetjes de stand van zaken met de jet
![]() Volgende week heb ik een weekje vrij dus dan kan ik lekker verder met de inbouw van de VR6 Wil hem dinsdag erin gaan hangen en beginne met aansluiten in de 1ste week van januari heb ik me uitlaat binnen en de rest van de missende onderdelen De velgen zijn naar de straler en daarna worde de harten zwart gepoedercoat ![]() VOLGENDE WEEK DUS FOTO'S ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan kom ik komende week eens kijken hoe 't vordert bij jou, met m'n nieuwe aanwinst
![]()
|
|||
|
|||
![]() oeeh dat klinkt spannend
![]() zeg us op vwclubparkstad dat ze me toevoege op t forum duurt erg lang haha Zie je wel komen ![]()
|
|||
|
|||
![]() het is weer effetjes stil geweest maar er is weer vanalles gedaan motor ruimte gespoten kabelboom aangesloten op de zekeringkast en gelegd naar vore toe
Maar toen kwam het probleem wou vandaag het blok erin hangen past van geen kant :S ik kom niet uit met het subframe van een passat 35i de poten waar het subframe mee onder het carossarie zitten lopen scheef en het subframe van een mk2 lopen recht dus ik ga de motorsteun rechts achter maar omlassen op mijn eigen subframe of heeft iemand een ander idee ?? hier nog paar foto's van de afgelopen weken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks
![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm das vreemd dat een passat subframe niet past. Van een golf 3 dat past wel gewoon die zit er bij mij ook op. Wel de draagarmen gebruiken van de passat want die van een golf staan een paar cm meer naar voren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op het passat subframe van me zitte mk3 draagarmen dus dan hou ik het zelfde
dan moet ik al de draagarmen van de mk2 gaan gebruiken maar dan kom ik volges mij ook niet echt uit ?
|
|||
|
|||
![]() morge ga ik een mk3 subframe halen om te passen als die past hangt de motor er morgen nog in hoop dat het nu eindelijk eens mee gaat zitten :S
|
||||
|
||||
![]() Jazeker dat dat past
![]()
|
|||
|
|||
![]() het idee.. vr6 in jetta awsome ^^
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb weer foto's voor de geintresseerde
![]() sorry voor het lange wachten maar heb aardig wat tege slagen gehad de laatste paar dagen Heb MK2 draagarmen met de VR6 naven staat netjes en lekker laag ![]() ![]() Wie van jullie rijd er nog meer zonder stuurbekrachtiging ? ik heb nu een andere multie riem nodig maar weet niet echt welke ![]() Hier wat sfeer foto's ![]() ![]() Kleppedeksel word nog gepolijst overigens ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit was het weer voor deze week ![]()
VW Golf mk3 G60 ringtool ![]() VW Golf mk3 VR6 ![]() Last edited by Jetta-GTI-16v : 29-01-2012 at 20:42. |
|
||||
|
||||
![]() Zit wel schot in de zaak dus! Maar wat heb je met de krukaspoulie gedaan dan? Ennee G60 onderstel pakken, VR6 steekassen passen ook niet meer met die draagarmen.