![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze onder m'n Derby zitten; hele fijne banden met droog weer maar met regen is het net of je op slicks rijd! Leuk voor je zomerauto dus! Ze zijn al aardig versleten btw... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon wisselen tegen winterbanden in de winter :-)
Maar je kunt de derby waarschijnlijk beter binnenhouden met dit weer.. je hoort de pekel gewoon knagen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat dacht je van Conti SportContact 2? Heeft ook een wat meer linear ontwerp ipv de sportieve V |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Derby staat binnen maar in de zomer regent het ook weleens. ![]() In de winter komt hij echt niet buiten! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik op mijn steilheck zitten. TOP banden 8) |
|
||||
|
||||
![]() Michiel: de bandjes onder je derby: volgens mij zijn dat de yokohama's die ik er onder heb gedaan ongeveer 6 jaar geleden. Ze leven dus nog steeds!!??
Fijn om te weten dat je derby binnen staat!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mozes Kriebel, wat een taal... dacht dat ik slecht kon spellen, maar dit is nog geen eens breezah: Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bandjes beginnen nu toch wel op te raken ![]() Volgens mij hebben ze een aantal jaar op de plank gelegen. Gert / Serge :?: Ik ben nu wel op zoek naar banden voor deze velgen: ![]() Liefst dezelfde Yokohama's.. Iemand misschien andere ideeen? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nog een liggen : compleet nieuw
![]() Gaat alleen weg tegen een zeer belachelijk hoog bod .. wil m eigenlijk bewaren Geen idee van die Yoko's .. Weet wel dat Polopover nog een set heeft . En ff over die Sportcontact : snelst slijtende band die ik ooit heb meegemaakt ![]() Nog sneller dan de Pirelli P7F .. Beste regenbanden tot nu toe : Uniroyal Rainsport Zaten en zitten onder mijn ex Derby |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doen! (dat bewaren). Ooit komen ze wel met een opvolger, of retro-looker, en dan zal je zien dat het gewoon een A008 gaat zijn, maar dan net ff anders; Met zwemmende dolfijntjes ofzo.. ; 't lijkt wel, maar t is nix... Die A008's komen toch uit 'last time-minden' of 'first-time hille'? Aan de DOT code moet je jaartal kunnen destileren. Maar echt veel waarde kan/hoef je aan de leeftijd niet te hangen: Een goed opgeslagen band van 10 jaar oud KAN beter zijn dan een die net 1 jaar onder een auto heeft gezeten.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb er ook nog vier liggen (naja zitten onder de derby) Maar ik trek ze denk ik om de wolfraces Of je moet een HEEL goed bod doen. ![]()