![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
??? Daar is niks mis mee volgens mij ![]() Mooie wagen kerel ![]() (heb je genoeg ruimte boven je achteras met die uitlaat?)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor. en erg leuke uitvoering
mvg sjaak
|
|||
|
|||
![]() Top auto! Alleen die tig lasser die last zonder handschoen... Mmm ik ben ook lasser maar doe dat toch echt liever niet vanwege de uv straling.. Je verbrand flink..
|
|||
|
|||
![]() Oeh ik heb al een tijdje niet gepost in dit topic zie ik....
Om allereerst maar op de opmerking van 'brabbit' in te gaan, de draairichting was niet verkeerd, lijkt erop maar toen had ik alleen de wielen even gepast! Is tevens ook een jaar terug dat die banden erop zaten, ik heb de banden erna vervangen voor 215/35 R18 bandjes.. Uiteindelijk nog een paar keer omlaag geschroefd tot ik niet verder kon maar dit was niet ver genoeg voor mij, dus heb ik een nieuwe set Bagyard Airride aangeschaft. Toen kwamen er ook nog eens een mooie set wielen op me pad dus die heb ik er ook bij gekocht, nu staat hij er dus zo bij; ![]() ![]() ![]() @Audi1981, ik heb genoeg ruimte ja, hij is op maat gemaakt zodat hij overal genoeg speling en ruimte heeft. De uitlaat komt nergens tegen aan! @Sjaak, bedankt voor je compliment! Ben ook nog steeds helemaal blij met deze uitvoering! Zelfs na 1.5 jaar heb ik er nog lang geen genoeg van ![]() @VWGolfMK2VW, Bedankt! Dat moet die lasser zelf weten haha, volgens mij had hij meestal wel handschoenen aan hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit
![]() Zou je de stand van de achterwielen nog niet wat verzetten met verlengplaten nu ie zo laag ligt? ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt Audi1981.
Wat jij zegt zou kunnen, maar in mijn ogen vind ik dat wheelgap wel een beetje bij de eigenschappen van een verlaagde Golf 4 horen! (mits geen 4motion).. Ikzelf stoor me er totaal niet aan dus ik laat het zo. Toch bedankt voor je tip! Enige waar ik nu aan denk zijn camber shims van ongeveer -1.5 graden, maar aangezien ik de auto ook regelmatig als 'daily' gebruik is dat niet bevordelijk voor de bandenslijtage, aangezien de banden rond de 180 euro per stuk kosten, dus ik denk dat ik dat idee maar uit me hoofd ga zetten. |