|
||||
|
||||
Audi vandaag eindelijk op kunnen halen.
Hij tijd aardig maar wel hier endaar wat rammels enzo dus er moet wel wat gewerkt gaan worden maargoed we gaan er wat moois van maken.
|
||||
|
||||
wat een gave auto.
Super aanschaf, gefeliciteerd.
|
||||
|
||||
Afgelopen 2 weken wat dingetjes aan de auto gedaan. Nieuw tankje er onder, een goede schokbreker en nog een beurtje gedaan en nog wat kleine dingen.
Auto naar de APK gebracht en hij was in 1 keer goed . Nu lekker rijden dus. Een paar plaatjes nog
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd.
|
||||
|
||||
Nog een paar plaatjes. In het zonnetje.
Ondertussen wel wat dingen gedaan zoals een andere interieur, grill, spiegel en nog een heep kleine dingen.
|
||||
|
||||
ben blij dat deze weer rondjes maakt en niet weg rot op een of andere sloop!
ziet er erg goed uit. |
|
||||
|
||||
top hoor!
|
||||
|
||||
ik ben jalooeerrsss
|
|
||||
|
||||
Nou wist ik dat je op de sloop hele aardige dingen kunt vinden, mooie interieurtjes, zeldzame onderdelen, etc.
Maar een complete, rijdende Audi 50 in zo'n staat? Dat is wel het laatste waar ik aan denk bij de sloop. Mooi, dat je hem gevonden en een 2e leven hebt gegeven, prachtig karretje! Gr. Ed
|
||||
|
||||
Hele mooie vondst! Kleur=über!
|
||||
|
||||
Quote:
Nou de sloper had wel in de gaten dat hij deze auto niet moest slopen hoor. Dus het is niet zo dat hij boven op een stapel auto stond maargoed het was wel een sloperij. Ik snap het ook niet nee... Heb ik veel over na gedacht waarom je zo`n auto naar een sloop zou brengen . Maarja het kan vanalles zijn, schuld, ruimte gebrek of misschien is de gene die hem gemaakt heeft wel overleden en heeft de familie niet geweten wat ze met de auto aan moesten ofzo... je weet het niet en daar zal ik misschien ook wel nooit achter komen. Ik heb iniedergeval een mooie audi 50 en bespaar een hoop geld en tijd nu
|
|||
|
|||
Kun je blij zijn met zon goed denkende sloper wou dat ik bij ons in de buurt op de sloop zoiets kon tegenkomen
Tijdje terug stond er een witte belastingvrije golf 2 met alleen wat motorproblemen, voor de rest helemaal hard... kenteken was al vernietigd en de kas wouden ze niet meer verkopen.... |
|
||||
|
||||
De lak zit niet zo mooi op de auto dus ik wilde hem mooi polysten voor Volksdub komend weekend.... Te haastig en niet eerst kijken hoe dik de lak laag is . Erg dun dus en ik ging er meteen door heen.. balen en vloeken dus..
Ik wil wel de hele auto een keer overspuiten maar dat ging vandaag niet lukken om hem dan komend weekend klaar te hebben. Dus nu de ergste plekken bij gespoten en de rest maar bijtippen en van de winter een keer goed en netjes helemaal spuiten. Dus komende zondag staat hij er niet op zijn mooist bij helaas .
|
|||
|
|||
Deze ga ik dit weekend op Volksdub eens goed bekijken, zit er nog een mooie uit. Spijtig dat ze de lak zo dun hebben gespoten. Maar al bij al blijft het een mooie Audi 50 vind ik!
Greetz,Den Dimme!!! |
|
|||
|
|||
zondag 7 AUG MIVW ??????
gr andy
|
|||
|
|||
misschien een net setje RM's eronder (niet dat het nodig is!)
echt een leuke 50 zeg!
|
||||
|
||||
Rm's zijn te groot voor onder de audi....
Mooi op de lemmers laten staan arno Last edited by Der Ghopmeister : 24-07-2011 at 14:58. |
|
||||
|
||||
Ja voorlopig blijven deze wieltjes er even onder. Misschien eens netjes opknappen maargoed ik koop even niet veel meer .
@ Andy. MIVW lijkt mij erg leuk maar ik ben dan 1 jaar getrouwd en m`n vrouwtje staat dan echt op knappen denk ik dus ik denk niet dat mij dat gaat lukken daar heen te gaan. Mocht het wel zo zijn dan hoor je het . nog een fototje uit het Volksdub topic.
|
||||
|
||||
Quote:
mee eens |
|
||||
|
||||
De auto staat al even in de winter stand. Na Volksdub al.... Maar komende week mag hij weer even naar buiten omdat een oldtimer blad er foto`s van wil maken...
Wel leuk dus. Ben benieuwd. Komende dagen nog even een paar ding er aan doen zoals een paar lijstjes vast zetten en een nieuw handgreepje monteren.