![]() |
|
||||
|
||||
![]() Luchtbalgen lek prikken en kentekenplaten meenemen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Naar de politie gaan....en dan? Toon jij maar eens aan dat jij niet tegen hém aangereden bent..
Klant van mn werk gister,op een rotonde geraakt door een andere auto die doorreed..met kenteken en voertuigomschrijving naar de politie gegaan.Politie naar de 'dader' toe...duidelijk schade aan de auto,maar 'dader' ontkent alles en zegt getuigen te hebben dat ze daar niet gereden heeft....en meer kon de politie niet doen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Ik snap het probleem niet hoor, misschien is die persoon perongeluk tegen jouw auto aangereden?? Is inderdaad wat onhandig van die persoon, shit happens!
Als je fiets in de stalling is omgevallen en er ligt een fiets bovenop, dan ga je toch ook niet wachten en zeggen dat die persoon zijn fiets niet goed had neergezet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een auto en fiets is geen vergelijking.
|
||||
|
||||
![]() Idd.. tegenwoordig is een beetje fiets een stuk duurder dan een Golf mk3
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Beiden zijn een vervoersmiddel, gebruiksobject, heilige koe.. hoe je het wilt noemen, Zoals Misha zegt, een beetje fiets is net zo duur, al dan niet duurder als een mk3. Daarbij gaat het niet om financiële waarde, maar om emotionele waarde, voor een hoop mensen is hun fiets wat misschien voor jou je auto/motor is.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dacht ik anders ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() een fiets die meer gekost heeft dan een gemiddelde mk3,heb ik nog nooit in een stalling zien staan.iig geen stalling waar de kans groot is dat er een andere fiets bovenop ligt bij terugkomst.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
parkeer beheer bellen, nummer staat op zo'n betaal automaat, zo moet je tegen je wil in betalen, en kunnen zij het verder afhandelen..... hoef je ook geen extra parkeer geld te betalen...... |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon bij een BX de linkerkoplamp eruit stelen en de motorkap openen met het kabeltje wat achter deze koplamp loopt en zijn bougiekabels stelen.... kleppie dicht en koplamp er weer in zetten... goh waarom doet ie het niet......
Nee zonder gekheid.. is klote dit verhaal veel mensen zien een auto als en "vervoermiddel" A<->B thats it.. en geloof mij de gemiddelde BX rijder boeit het niet wat je rijdt.. anders had hij wel een coole VW gereden.. succes met het verhaal.,.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Veel geluk Rick luchtbalgen lek prikken ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij hebt wel meer niet gezien of geweten ![]() dus dat wil helemaal niks zeggen!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
liever dat jij het zegt als iemand waar je wat van op kan steken. (dubbele knipoog)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ooo ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gemeente bellen en zeggen dat er 5liter olie onder de BX ligt..
![]() vieze lekbakken.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of 't zelf er overheen mieteren. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een stelletje zeikmatrassen zijn jullie zeg
![]() Er zit misschien wel of niet een deukje in een nummerplaat, dat zat er misschien voorheen al wel of niet, en daar lullen jullie 2 pagina's over! Get a fucking life! Wankers! Onvoorstelbaar dat ik hier ook nog op reageer ![]() Als iemand een deukje in mijn nummerplaat rijdt, is 'ie me nét voor.
|
|||
|
|||
![]() Mijn vraag is. Kon je er gwn uitkomen? Was er achter je wel ruimte? Zo ja what's the problem!
Ik had laatst nog iets mooiers. Parkeerde half in een bocht langs de stoep. Eigenlijk iets te dicht bij het kruispuntje. Maar niet druk daar en ruimte zat om er omheen te komen. Dus ik parkeer heel dicht achter de auto voor me, ik wist dat ik eerder wegging dan hem! Kom ik trg. Staat er iemand achter me geparkeerd op 1 cm net als ik aan de voorkant. Kon ik er dus niet uit. Nou die meneer heeft nu dus ook een deukje in zn nummerplaat, want ik heb een trekhaak. Gwn heel voorzichtig ff een stukje achteruit geduwt. Hopelijk leren ze het af. Lompe parkeerders die alleen aan zichzelf denken! @ Stufenheckfahrer! Toffe onderschrift:P