![]() |
|
View Poll Results: Golg Mk1 custom grill | |||
cool |
![]() ![]() ![]() |
13 | 65.00% |
not cool |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35.00% |
Multiple Choice Poll. Voters: 20. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Bubble Car kreeg dat zelfs in de folder niet voor elkaar :p
![]()
|
||||
|
||||
![]() laten we het op de kleur houden
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze een zwarte ![]() uitgelijnd en al
A good friend will bail you out of jail... But a true friend will be sitting next to you saying "Damn... We f*cked up" Last edited by Rene Emmen : 08-02-2005 at 14:18. |
|
||||
|
||||
![]() die heb ik nog in het echt gezien...extreme wielkuipen...niet mijn smaak...die grill wel weer...maar dan zonder die boze kijkert....
|
||||
|
||||
![]() maar heb je een betere foto van je eigen systeem?
|
||||
|
||||
![]() jammer van die booskijker... wielkuipen kunnen dan wel weer, maar ook niet mijn stijl... maar dit is een goed voorbeeld van de gril ja!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Nee, nog niet maar ik zal binnenkort een paar foto's maken en die even posten.
kan men zien hoe het in mekaar zit :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat bedoel je daar mee Renéétje? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ghehehehe is dit nou 1 van je vele kameraden? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Al tijd gehad om die foto's te maken? :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ooit een zwarte gezien op drachten die dit had maar niet op details gelet oid
|
|
|||
|
|||
![]() ik vind het mooi gemaakt egt waar
|