![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat deze golf word gered!
Die a-stijl is die aan de onderkant niet ook rot? als dat zo is dan zou ik hem er helemaal uit slijpen/vervangen anders komt de roest toch snel terug van binnen uit. Verder succes,gewoon bezig blijven! |
|
||||
|
||||
![]() Pfoe daar ben je wel even zoet mee, ben blij dat de mijne er wat beter uitziet. Nja het houd je bezig zullen we maar zeggen. Een golf 1 met kleine achterlichten is het altijd waard vind ik.
|
|
||||
|
||||
![]() tja.
ik zou zeggen, alles er uit, kale carrosserie in een rolkooi alles wat slecht is er uit slijpen, en reken maar dat je nog veel meer plekken gaat tegenkomen. dan een co2 las apparaat kopen en zelf alles er weer netjes inlassen veel tijd, maar niet veel geld. Ik weet dat het kan, want zo heb ik het ook gedaan eerst prijsopgaaf laten doen voor het laswerk, .....dat is duur dan maar zelf proberen, met de bodem beginnen, en dan de stukken die in het zicht komen. is best leuk werk. gelukkig is het een golf 1 en geen jaguar e-type of zo onderdelen voor golf 1 zijn er genoeg en betaalbaar succes |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het de auto wel waard het is zonde om Golf 1 met kleine achterlichten te slopen.
Vooral omdat dit ook wel zeldzame uitvoering is waar niet heel veel meer van zijn iniedergeval niet meer in originele staat. En inderdaad vervelend al dat plamuur maar het meeste is nu wel vanaf. Het 1 en ander alweer gedaan binnenkant bodemplaten kaalgehaald en binnenschermen deels kaal gehaald en waterbak deze moet er tijdelijk nog even uit. motor zit er nog steeds in helaas ik kan geen motortakel lenen... En setje chromen raambiezen besteld , en die er in gezet de oude waren helemaal niks (rubbers waren allemaal wel goed niet gescheurd en niet uitgedroogd) alleen voorraamrubber is niet hetzelfde (ik zoek nog zo'n rubber als iemand die heeft) en ga morgen carroserie ophalen voor plaatwerk. en andere delen zoals hemel , rembekrachtiger en vele andere kleine onderdelen en het mooiste is is dat alle sloten op 1 sleutel werken (wat ook niet heel veel voorkomt meer) De carroserie is een 1983er , waar bijna geen roest aan zit (kortom alleen de wielranden zijn verrot (maarja ik kon hem voor weinig geld ophalen en was al gestript dus ik gebruik hem voor plaatwerk (zit wel een kenteken op iemand die interesse in het kenteken heeft? Motorgegevens staan niet geregistreerd. mooi origineel plaatwerk erin deuren zitten geen roest aan voorschermen niet voorfront geen plekje roest superstrak dus maar kortom deze red weer een Golf 1 met kleine achterlichten en er zijn meerdere 1983ers te vinden vind ik. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. ![]() - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven ![]() Last edited by CAR-POOL : 09-01-2011 at 23:31. |
|
||||
|
||||
![]() Slimme zet @CAR-POOL
![]() Quote:
Zeker niet bij mij aangevraagd ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dacht dat ik een hele klus op me nek haalde maar jou project gezien is dat van mij een peuleschilletje.
Echt geweldig dat je dit doet en je redenen zijn ook goed ![]() succes metje project ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]()
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. ![]() - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven ![]() Last edited by CAR-POOL : 16-10-2011 at 18:21. |
|
||||
|
||||
![]() Je moet zoizo doen wat je wil, word vast een mooie mk1.
Is ook behoorlijk veel werk heb je vast veel over na gedacht. Hou ons ff wel op de hoogte!!! suc6 |
|
||||
|
||||
![]() ik zie het ook niet als een probleem,eerder als goede oplossing.....
succes verder ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het opgegeven met de Golf , hij was te rot en te verprust ,en het was een plamuurbak, ondanks de auto vroeger een ml behandeling heeft gehad heeft de auto niet gered. Rest in pieces! En ik heb nu een nieuw project.
![]()
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. ![]() - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven ![]() Last edited by CAR-POOL : 15-05-2012 at 10:20. |
|
||||
|
||||
![]() Kan me goed voorstellen, hij zag er niet zo fris uit... wat is je nieuwe project?
|
|||
|
|||
![]() Kont er uit halen!
anderen mk1 en alels wat goed is van je eerste mk1 over zetten naar je volgende komt het helemaal goed met dat Vwtje (y) Keep it up! |
|
||||
|
||||
![]() Je inbox zat vol, maar de pennen gaan morgen op de post.
succes!