![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staat een verhaal van jou online op net. Heb gewoon golf 1 ingetypt in google en kom dan een hele werkwijze tegen van ombouw naar 16V. ![]() Als ik ze tegenkom mail ik je delink wel ff. grtz jel
|
|||
|
|||
![]() Hier een fototje van die vlotter.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() de mijne is veel eenvoudiger!!! maar ik heb niets vreemds gezien aan de vlotter! waar krijg ik een nieuwe stabilisator ![]() of wie heeft een klok te leen/koop die 100% werkt
|
|||
|
|||
![]() Je zal er vast wel naar gekeken hebben. Maar die verbinding onder dat plakband is die wel goed?
Waar je zo'n spanningsstabilisator kan krijgen weet ik niet. Misschien nog leverbaar bij VW? Denk het eigenlijk niet. Heb helaas geen klok voor je.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die draad is gewoon heel! er zat inderdat witte tape om waarom??? geen idee niks te zien! en aan de kabel is niets denk ik omdat als ik de stekker doorverbind de meter in ieder geval beweegt Ik heb nog steeds geen klok,wie ow wie voor vriende prijs! in de buurt! liefst zou ik een toerenteller hebben mits iemand zegt niet doen werkt toch niet zo 123 grtz
|
||||
|
||||
![]() spanningsstabilisator zijn volgens mij nog te bestellen.
Een klok heb ik helaas niet voor je.
|
||||
|
||||
![]() Je kunt wel eens naar mij komen,
Heb nog wel een klok liggen met een bijna nieuwe spanningsregelaar. Is toch redelijk in de buurt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja is goed,ff kijken wanneer grtz