![]() |
|
View Poll Results: sprinten op mivw wie wil | |||
ja, ik ga ook mee sprinten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ja, ik ga kijken! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 26.32% |
nee, vind er niets aan |
![]() ![]() ![]() |
14 | 73.68% |
Voters: 19. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() En wie is Mark om maar even te beslissen of er op de mivw gesprint moet gaan worden.... ha ha
Zo kan iedereen die niets met de organisatie te maken heeft zich gaan bemoeien met iemands anders zijn evenement. Het is toch aan de MIVW hoe ze hun meeting willen laten verlopen...... of zie ik dat nu helemaal verkeerd. ( Ik denk alleen dat er sommige mensen zijn die werkelijk geen idee hebben wat er allemaal bij het organiseren van een goede meeting komt kijken)
|
||||
|
||||
![]() daarnaast bemerk ik mezelf dat als er een sprint is dat ik niet meer naar de show en shine auto's ga. Ik denk dat je die twee gewoon moet scheiden ( en laten we wel zeggen, MIVW meeting is al uniek zonder een sprint)..
verder zijn er al genoeg sprintfestijnen ( ook naast de streetlegal) waar je naar toe kan gaan. Als je naar de echte sprintfestijnen ( dus niet de automaxx evenementen)gaat, dan hangt daar een geweldig heerlijke relaxte sfeer.. vergelijkbaar met een luchtgekoelde meeting... En het leuke is niet alleen 1 merk(groep).. iedereen heeft gespect voor elkaars techniek. Of je nu in een 600pk fiat tipo komt of in een aangepakte rs6. Iets wat ik de laatste tijd nogal eens bemerk op nederlandse sprintfestijnen ( stukje afgunst), zul je daar niet vinden. Ga eens naar Santa pod, naar chimay, Luckau, Gatebil Rudskogen..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had zo dezelfde gedachtegang ik denk ik stem niet eens. sprinten... dat kan vanmiddag in drachten wel. |
|
||||
|
||||
![]() Ik sprint zondag wel naar Valkenburg
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
0 - 100 in een half uur ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ouwe spongebob ![]() ![]() Dat heb ik die van jou nog niet zien doen tijdens onze gezamelijke ritjes. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Daag me niet uit ouwe gek...
![]()