![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jemig die Supra!
![]() Oja, de Golf is ook erg geslaagd!
|
||||
|
||||
![]() lachen,met die oranje accenten
![]()
|
||||
|
||||
![]() die oranje accente zijn wel oke, velgen vind ik overigens super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() zo hebben ze een golf 1 ook origineel geleverd he, alleen in duitsland in 1981.
Golf SC: ![]() ![]()
Last edited by ArjenE : 22-07-2010 at 10:47. |
|
||||
|
||||
![]() sc hadden ze ook in nederland, heb er nog 1 gehad ori nl! (of hij moet net na de fabriek geimporteerd zijn)
leuk ding trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow was die van jou? erg gaaf ding. Heb er nog pics van gemaakt, maar had Marc's camera en ze staan nog niet online.
|
||||
|
||||
![]() stond er leuk bij:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() deze auto heb ik gekocht compleet met foto-reportage en alles. Toen zag hij er een stuk beter uit! Zat destijds de originele radio van '79 in en de heldere koplampen heb ik vervangen voor Hella's. De RVS pijp heb er ik er ook opgezet en ook het interieur heb ik er ingezet. Die heb ik na een rit van 2,5 gehaald boven in Friesland! Jammer... echt jammer maar goed als je er tevreden over bent!
![]() ![]() zo zag er toen uit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij ziet er op die foto idd een stuk beter uit.
Was dit toen die net overgespoten was? Hij is toen denk ik niet helemaal goed voorbewerkt want er komen allemaal slechte plekken terug. Vooral voorschermen/achterschermen/voorfront en een stukje onder het la raam zijn zeer slecht. Zal binnenkort van alle slechte plekken eens een foto maken. Hij had al behoorlijk wat slechte plekken toen ik hem kocht maar het gaat nu met grote stappen achteruit. Daarbij komt ook nog eens dat er een aantal motorische problemen zijn geweets. - Uitvallen terwijl je rijdt (bleek ontstekingsmodule te zijn). - Olielekkage onder de auto (carter geraakt,zat een scheurtje in). - Brandstoflekkage (was een slang poreus waardoor het lekte). Volgend jaar gaan we beginnen met verzamelen van spullen en gaat dan in of na de zomer uit elkaar. Gr steve
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit zo met al dat oranje,
En het is en blijft een Golf 1 dus slechte plekken hou je toch wanneer hij niet of niet goed gerestaureerd is. |
|
||||
|
||||
![]() Morgen naar essen motorshow in duitsland.
Gelijk maar even kijken voor wat nieuwe spulletjes ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() In essen toch nog wat leuke dingen kunnen vinden voor de golf
![]() (ondanks dat niet iedereen hier van houdt) Foto's: Knipperlichten voorbumper (donker): ![]() ![]() Kruiskoplampen (donker): ![]() ![]() Achterlichten (donker): ![]() ![]() Embleemloze grill: ![]() Ook ga ik nog wat dingen aanpassen om het helmaal naar mijn smaak te maken met betrekking tot de verlichting. Gr
|
|||
|
|||
![]() Quote:
he Steve, dit was denk ik een jaar na het spuitwerk. In de tussentijd is heeft hij dacht ik nog 3 eigenaren gehad dacht (iemand in Duiven, Utrecht en nog iemand dacht ik!). Bij mij stond hij jammergenoeg in weer en wind buiten. ![]() Maar goed van je dat je hem weer aanpakt, ben benieuwd iig! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Belgie ook geleverd. Kameraad van mij zijn moeder heeft nog een witte Golf 1 SC gehad met een 1.6 dieselmotor. In die tijd nieuw gekocht! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorige week een leuk projectje opgehaald om dit jaar mee te beginnen:
![]() ![]() Het is een 1.8l 16v (PL) blok. Deze gaan we eens lekker goed aanpakken en helemaal uit elkaar halen ![]() Daarna met de benodigde nieuwe onderdelen weer opbouwen,dan ook gelijk de ombouw naar webers of motorfietscarbs. Ondertussen ben ik ook nog op zoek naar de juiste versnellingsbak, volgens een oud-collega die bij wittebrug (leidschendam) werkt kan ik het best gaan voor een 020 bak. Dit jaar nog wel naar de M.I.V.W. meeting (omdat het zo lekker dichtbij is ![]() In de tussentijd kunnen we wel beginnen met het blok natuurlijk ![]() Lijstje met veranderingen die de golf zal ondergaan, Begin: - Oude blok demonteren. - Carrosserie delen demonteren (evt voor de slechte delen betere regelen). - Alle slechte/roest plekken aanpakken (evt het kale frame laten stralen). - Motorruim cleanen (gaten dichten,accu verplaatsen en wire tuck). - Strak maken en spuiten (dit na testpassen van het nieuwe blok). Daarna: - Auto opbouwen - Nieuwe blok met webers/carbs plaatsen en aansluiten. - 2 kuipstoelen plaatsen (ben ik nog niet helemaal uit). - Rolkooi plaatsen. - Dash aanpassen voor wat hi-tech (niet te zichtbaar). Zal vast nog wel wat bij komen en/of veranderen. Keep you posted ![]() Gr steve
|
||||
|
||||
![]() een mooie update voor het nieuwe jaar! 16vtje erin is altijd
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo vind ik hem mooi ![]() niets meer aan doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er zeer netjes uit met die oranje lijstjes enzo !!
mooi golfje hoe breed zijn de spacers die er onder zitten ? ![]() grtzz
|
||||
|
||||
![]() Heb geen spacers............
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind je nieuwe lamperij echt bagger, maar voor de rest is het een leuke mk1