![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe kun je een kat hebben onder een KR? Achteraf gemonteerd neem ik aan. Die zou ik er maar snel onder weg halen.
Standaard heb je trouwens een uitlaatspruitstuk van gietijzer (daarom gaat die nog wel eens stuk) van 4 naar 2 kanalen. De downpipe sluit hier op aan met 2 pijpen. In de vlammendover (zit recht onder de pook) komen de 2 buizen samen. Vanaf de dover gaat hij verder als 1 buis. Als je achter mijn KR staat, als deze stationair draait, gaan je ogen branden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je zult het niet geloven ![]() er zijn vroeger ook 'schone KR's geleverd, die waren wel iets duurder dan de 'vieze'.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat Tim zegt dat klopt ![]() Had het zelf in het begin ook effe nagevraagt want vond het zelf ook al raar. Maar in het begin kon je nog kiezen voor een Kat of een gewone. Met kat was echter wel un stuk duurder. Maar de mijne is in 95' ingevoert uit duitsland. En daar ben je een stuk goedkoper uit als je en katalysator onder je auto hebt. Denk dat dat ook de reden is geweest dat er eentje onder zit ![]() maar hoezo moet ik hem er dan snel onder vandaan halen? ![]() en wat is een vlammendover? want kan niet zeggen dat ik die ooit gezien heb ![]() want die zit er bij mij dus niet onder, op deze plaats zit mijn kat. vroeg me ook al af wat er bij een gewone kr ipv de kat bij mij dan zat. Gewoon een rechte pijp? of wat jij zegt een vlammendover?
|
||||
|
||||
![]() Nee, daar zit een vlammendover, een eerste demper.
Een kat zorgt voor wat vermogensverlies, vandaar dat ik vroeg: Hoe kun je een kat hebben onder een KR? Uiteraard weet ik dat de KR optioneel met kat gekocht kon worden, kijk maar in ETKA, dan zie je het snel genoeg ![]() Waarna ik dan ook zei: Snel weghalen. Ik heb nog wel een vlammendover en bijbehorende pakking voor je liggen: ![]() |