![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele dikke passat MATE! haha einde van de maand maar nieuwe foto's schieten met zen tweetjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() GAAF thanx!! mooi werk...
Zeker nog lager geschroefd??? Maak ff een topic van de passat man!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Topicje aangemaakt.. Nee niet meer...Met die staal verbreed en 195/45 erop was die laag zat ![]() Ging geen dag voorbij of hij raakte wel de lip, dorpel, chassisbalken, carter ![]() Nu de steelies verkocht en wachtend op me nieuwe wieltjes! Rij nu weer met standaard steelies... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
FF OFF topic... Hopelijk heb je dr nog een beetje geld voor gevangen ![]() gezien de prijzen wat ze vragen voor die troep.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() bij deze de update!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by saeren : 26-04-2010 at 15:56. |
|
|||
|
|||
![]() Stukken beter zo met die moterkap!!
![]() Hele dikke golf 2 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks!(Y)
kapje is ook mooi geworden! morgen komt er nog een nieuwe voorruit in! die is nu echt gesneuvelt |
|
||||
|
||||
![]() Met die andere kap vele malen mooier!!! Ook die Passat ziet er vet uit
![]() Welkom hier by the way!!!
|
|||
|
|||
![]() vandaag een karmann ghia gekocht uit 1963!
de volgende ride maar dan een luchtgekoelde! volgende week vrijdag word hij geleverd! als hij geleverd is zal ik foto's posten! |
|
|||
|
|||
![]() hierbij de link voor de Karmann ghia die ik het opbouwen ben!
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70628 |