![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat het g60 blok met 16v kop altijd met de stroom mee kan komen(en tegenwoordig heb je dan eigenlijk aan een driewieler al genoeg) zou het gewoon proberen,iets pasklaar is leuk maar funest voor je creativiteit
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou het gewoon doen. g60 met 16v kop. heb je dus later een 16v g60 Turbo. en dat moet wel lekker gaan lopen denk ik. Succes!
|
||||
|
||||
![]() en binnen 2 maanden te realiseren....
|
|||
|
|||
![]() Ik zou het idd ook gewoon doen. De compressie zal iets lager zijn. Mocht die te laag ziworden (ook voor druk vulling). Vlak je gewoon de kop of het onderblok een paar mm.
Als je olie/water kanalen passen moet het geen probleem zijn denk ik. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daarom zijn je zuigers nu verkeerd gebrand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor een 1300turbo is vanalles te koop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.roettle-racing.de ![]() Unsere Pleuel sind auch für andere Motoren lieferbar, wie z.B. für G60, 16V, Audi S2 und viele mehr, einfach anfragen. Diese Art von Pleuel werden bei Rundstrecken, FIA - GT, Sportscar Challenge und SCCA eingesetzt. Wir haben unsere eigene Spezifikation, was die Materialien betrifft. Genau definiert sind Dehnung, Gefügereinheit, Rissfreiheit, Spannungsfreiheit und Geometriegenauigkeit. Die Schrauben sind ARP2000 in allen Pleuel, die Grössen passen zur Anforderung (8mm, 3/8“,10mm, 7/16“ etc.) ARP2000 Schrauben haben ein Zugfestigkeit von 1490-1524 N/mm Die Lieferzeit für unsere Pleuel liegt bei 4-6 Wochen je nach Saisonbelastung. Dieser Artikel wurde von uns oder unseren Testfahrern im Motorsport getestet. |
|
||||
|
||||
![]() oow ja en wat is er mis met china meuk voor in een polootje met 250pk
![]() kijk voor een 1.8turbo met 600pk zou ik ze ook niet monteren, maar een 1300motortje krijgt die echt niet krom hoor!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zeg ik toch,pasklare oplossingen zijn niet erg leerzaam...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen probleem hoor, je vragen zijn niet irritant! Mijn 16vg60 moet nog helemaal voorzien worden van kabelboom ed, ook digifant, moet er nog aan beginnenen helaas is dat niet helemaal mijn terein..
|
|||
|
|||
![]() denk jij dat je 16v geblazen kan bouwen met g60 zuigers ????
bereken je compressie maar is zat uit mijn hoofd gezegd rond de 1:5 en dan denk ik ook nog dat je kleppen de zuigers raken (uitsparingen ) en dan je carter ontluchting ect pak gewoon een nette 16v onderblok en een setje gebruikte s2 zuigers nieuwe zuiger veren erop compressie rond de 1:9 schroef in elkaar dat is het makkelijkste/goedkoopste later een turbo of g-lader erop is best mee te rijden met minder compressie ongeblazen heb met mijn r32 ook even rond gereden getest met compressie 1:8,5 ipv 1:11,5 en vond het helemaal niet tegen vallen kwa rijden succes met bouwen ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |