![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke jetta!... Lekker oldskool
![]()
|
||||
|
||||
![]() nice dingetje ja hangt lekker laag
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() thx
Quote:
thx maar mag toch nog wel net ietsje lager hoor |
|
|||
|
|||
![]() Zo alle problemen zijn van de baan en rijd weer lekker zoals ervoor ik blij natuurlijk.
Zo blij dat ik het nodig vond ze weer wat lager te leggen/ :LOL: Zoals ze nu ligt. ![]() ![]() ![]() ![]() Op een meeting, Lower Level genaamd, lag in het midden van het terrein een spoorweg. Ik netjes erover bleef hangen, mezelf los getrokken met het volgende resultaat. Mistlamp glas gebarste :LOL: ![]() Foto vanop de meet zelf. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oei..laag!
|
|||
|
|||
![]() Jo ik denk datk in nog dezelfde mistlamp heb in onderdelen zoals deze dat je van mij gekocht had dus als je interesse hebt laat het maar weten ..
|
|
|||
|
|||
![]() maat van me zijn wieltjes eens gepast
![]() ![]() @psycho: nee ik vind het wel show dat het glas gebroken is |
|
|||
|
|||
![]() Super dikke jetta
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dakrek en mistlamp er terug afgezwierd
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() veel netter vind ik zo zonder..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() die platefiller vinnek ook maar nix eigenlijk
|
|
|||
|
|||
![]() Zo deze uit het oog verloren
![]() Mijn toekomstige vrouw(verloofd sinds gisteren) is nu 6maand en 3weken zwanger, dus de jetta was niet de ideale familiewagen. Hij heeft dus plaats moeten maken voor een recentere grotere wagen. Het is een Skoda Fabia Combi geworden. 1400TDI van 2005. Minpunten: kleine parkeerdeukjes gat in achterbumper gemaakt voor after market trekhaak Onderdelen: weitec hicon gt audi S3 in babyblauw(worden deze winter weer in originele kleur gezet) heel goedkoop op de kop getikt citroen C5 telefoonantenne(niet op foto) Foto's ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na VAG-fest terug op de staaltjes gelegd. En ook een Citroen C5 telefoonantenne gestoken.
![]() ![]() |