![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja absoluut! Present!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Info aangepast
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit die locatie!
en nog dichter bij huis ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie locatie weer zo te zien. Wir sind auch dabei!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OOOW YEAH! Last edited by bugs : 30-04-2010 at 09:45. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk zo een locatie aan het water! Ook ik ben er bij
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals voorheen al is gezegd.....mooie locatie zeg..
Hopelijk aanwezig..! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Fanatics am see .... ![]() ich bin dabei ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Parkeerplaats zal er wel iets anders uit zien tegen die tijd, zijn de parkeerplaats volledig aan het vernieuwen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zijn de parkeerplaats aan de voorzijde aan het vernieuwen. De meeting vind plaats aan de achterzijde: de Gildeweg naast het land van Jan Klaassen! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor ons iets verder, maar da's niet erg. Wordt de gti ook nog eens warm ![]() Lokatie in Dinxperlo was een kwartier tot 20 min. Kom de dag voor de meet terug van vakantie, maar zoals het er nu uit ziet pak ik die dag de auto uit de schuur en vol gas naar zo'n huisje... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
okay, wist niet dat daar ook een grote parkeerplaats zat, we zullen het dan zien ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zie 't al....dat wordt "hoeveel mensen kunnen we in een weekend in een huisje proppen" contest !!! gezellig !!!
|
||||
|
||||
![]() "Braamtsee"
Ben er bij, 28ste terug van vakantie. Volgende dag ff oude beestje aanslingeren. Nog dichterbij, 15km ofzo. |
|
|||
|
|||
![]() Ich bin dabei !
|
|
||||
|
||||
![]() Ben er gisteren geweest, alles staat in bloei ziet er echt prachtig uit!
Qua sfeer oogt het echt top, een supermooi terrein!
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by Oliver® : 21-05-2010 at 13:22. |
|
||||
|
||||
![]() Website geupdate!
|
||||
|
||||
![]() ook aanwezig
![]() ![]() |