![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Boarnsterhim schijnen ze er inderdaad veel last van te hebben. Niets gelezen over Akkrum? Daar liggen rijplaten op de weg... Ook veel recent aangelegde klinkerwegen met puin eronder hebben last van de combinatie sneeuw, vorst, en dooi. Die wegen zijn nl. nog niet eerder verzadigd geweest en gaan nou dus en masse naar de harrejasses. Een bord met de tekst 'Skea troch froast' is inderdaad duidelijker dan 'Optaai', en zou daarom mijn voorkeur genieten ![]() Jens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de autoweg Heerlen, stonden 5 flitspalen (nu nog maar 4) hierover worden 3 camera's verdeeld, en deze stonden allemaal op 100 ingesteld, nu mag je er nog maar 50 vanwege de opdooi en staan ze op 50 ingesteld... Dus... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zouden inderdaad voor de wegwerkzaamheden zijn omgesteld. Twee collega's van de vriendin zijn op dat stuk geflitst met ca. 70kmh. Of dat met een vaste kast gebeurd is of dat ze daar gewoon in de struiken zaten weet ik niet zeker.
|
||||
|
||||
![]() Liever "Schade door opdooi" als "Skyadje djorr updyei, aont morn" wat friesland dr waarschijnlijk van gemaakt had
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() skea troch opdooi wurd ut dan ongeveer volgens mij
![]() |
|
|||
|
|||
![]() opdoai!