![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() maar ligt ook zeker zo als die van jou? Heb je schroefset en welk merk. Maar zoals je het omschrijfd, denk ik eerder aan o.a. Domlager. (Deze zit boven op de schokbreker,en is gelagerd i.v.m. sturen) Het is mogelijk dat die is versleten,zelf ook al vervangen. Geluid hoor je alleen voor en aan een kant,of voor en beide kanten... ![]() Stuurkogel. Zou misschien ook mogelijk kunnen zijn ![]() Door het verlagen gaat de ophanging op een ander punt, veren en druk uit oefenen. En daarvoor altyd standaard gereden heeft. aangezien zn leeftyd,krygt hij nu plots flink op zn donder, begryp je ![]() Maar ben bijna zeker dat dit Versleten Domlagers zijn ![]() ![]() Dit zijn Domlagers van een VW Golf mk2. (VoorKant) ![]() Dit zijn DomLagers van een VW Golf mk2. (AchterKant) Deze kun je in immitatie of origineel krijgen. Origineel is wat ik zal aanraden,mijn VW monteer ik alleen Originele Delen ![]() Maar nu toevallig op de Daily mk2,heb ik immitatie gemonteerd. deze zijn erg snel Stuk ![]() Origineel wel iets duurder,maar weet je wel wat je hebt. ![]() Zelf zal ik zeggen,vervang alleen voor,als achter niks hoorbaar is. Ja weet lang verhaal,maar duidelijke uitleg. is het halve werk...!! ![]() ( Als kan even 2a3 foto's nog maken,beide kanten van de draagarm die je nu op foto hebt.) Hoop dat je hier wat mee kan,en hoor graag of het verholpen is oke ![]() Succes. |
|
|||
|
|||
![]() Als ik alleen in de wagen zit is het aan 1kant hoorbaar zit me vriendin erbij is het langst beide kanten. Heb gezien dat de rubber rond de stang wel beetje is ingedrukt door men chassis.
Mijn schroefset is van het merk AP(zustermerk van KW) Zal morgen eens foto's nemen van beide kanten, maar de stang ligt langst beide kanten zo kortbij het chassis. En het schuren is pas begonnen toen ik de 165/50/15 wisselde voor een 165/45/15 Last edited by Philleuh : 17-02-2010 at 23:25. |