![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt helemaal.(als het maar een usa origineel is) ![]() Is iemand op het passat forum met zijn (originele) USA passat GLI 16V wel gelukt. Terug gebouwd naar 18.2 platen. Quote van de passat eigenaar, " today is the day that my yank is officialy a yank . kortom ik ben vandaag bij het RDW geweest om de kleine platen op mijn kentekenbewijs te laten zetten , ze gingen nog in discussie maar hij zag ook wel dat het een liefhebber-auto is en deed daarom niet al te moeilijk ze hebben mijn kentekenbewijs ingenomen en ik krijg nieuwe papieren . het kostte me niks omdat er ergens iets fout moest zijn gegaan volgens hun dus ik heb ook maar niks gezegd over de ''gewone'' platen achter in mijn kofferbak ( they didn't ask ) dus ik rij nu met een voorlopig kentekenbewijs en wacht rustig af wanneer ik mijn officiele papieren weer binnen heb . lang leve het RDW ( for now ) " Pics, Voor, ![]() Na, ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die bedoelde ik ja. Er liep hier ook een topic over deze Passat, alleen kon ik hem niet meer vinden.
|
|||
|
|||
![]() Vandaag met een steekproef aan de beste meneer gevraagd.
Omkeuren naar 18.2 is niet mogelijk als je al bestaande platen met een EU keurmerk hebt en plaats hebt voor een normale plaat. Dan had diegene dat bij invoering al moeten doen. Ze zijn er heel scherp in geworden dus regeltjes zijn regeltjes zei die ![]() Maar je weet het maar nooit als je het aan een andere vraagt zegt die misschien wel dat het kan ![]() Voor mijn Passat dus niet mogelijk, heb plek voor een normale plaat (die er nu dus op zit) en kan het niet zo maken dat er een kleine plaat op kan.
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK ![]() Last edited by MartijnV5 : 27-11-2009 at 18:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tot op de dag van vandaag dan ![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62770
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar is nog wel meer niet normaal dan alleen die achterklep... ![]()