![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon wat meer tijd nemen om een goede te zoeken, ze zijn er heus wel, niet te dramatisch doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, inderdaad goed zoeken, naar een met niet teveel km's.
Of neem een Audi 80, de auto die bijna niet stuk kan... Jens |
|
||||
|
||||
![]() er zijn zoveel golfjes, dus zijn er ook zoveel vern**kte golfjes op de markt.
Het is wel zo dat golfjes3 regelmatig dorpel/bodem schade hebben door verkeerd opkrikken. Had die van mij ook, daardoor krijg je roest aan de bodem. Rottende achterkleppen komt 9 van de 10 keer door slecht schoonhouden van de sponningen, ook een puntje waaruit de 'liefde' van de vorige eigenaren uit naar voren komt. Neem een later model, dan is er in ieder geval aan roestpreventie gedaan vanuit de fabriek.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor sommigen mss een teleurstelling:
Na het bekijken van vele TDI-'s, Audi's, Volvo's etc. ben ik uiteindelijk geslaagd: Vandaag heb ik namelijk mijn nieuwe 'daily' gekocht en het is een BMW E36 geworden! Hij is namelijk nog erg netjes van buiten en binnen... en was bovendien niet te duur, dus dacht ik: "Waarom ook eigenlijk niet? Je moet alles ten slotte een keer meemaken..." Voor een caravan schijnt achterwielaandrijving wel geschikt te zijn... (Ik kan niet wachten tot er wat sneeuw ligt om op een verlaten parkeerplaats de andere voordelen eens te ontdekken ![]() Diamant zwarte 318IS coupé, 140 Pk, 175 Nm, 222.250 km, ABS, open dak, raamstijl-loze deuren, stoel met instapschade ![]() Nep- ![]() Verse APK tot 25 oktober 2010. Ik ga er verder niet zo veel aan doen; voorlopig alleen de originele knippers (nu lelijke, heldere shit!) weer terugplaatsen en de stoel repareren. ...en er komt een afneembare trekhaak op... Het rijdt tòch anders.... maar ik heb er nog steeds een VW bij ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 07-11-2009 at 22:34. |
|
|||
|
|||
![]() zonder sneeuw kan je met 140 pk ook wel driften hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...maar dat kost het je wel je bandjes ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
100% met je eens,ik hoef ze ook niet meer.... als je er kadett opplakt ziet niemand verschil...
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd. Je bent niet de enige die is overgestapt
![]() De E36 wil trouwens ook wel roesten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee, accu voorin en geen roest daar!
Wel iets oppervlakkige roest aan de wielkastrandjes, maar dat wordt snel aangepakt. De bodem echter, is kei-en keihard (de lekkerste...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() ff topic omhoog halen:
-Dus vanaf de face-lift (volledig gespoten bumpers en ovale zij-knipperlichtjes) Zijn de Golf en Vento MkIII dus verzinkt en dus wat beter beschermd tegen roest? -Is het nu waar dat een auto met metallic lak beter tegen roest beschermd is door de meerdere laklagen of is dit een broodje-aap-verhaal?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb een golf 3 uit '95. En de bodem is ook niet 100% meer rond die ronde rubbers. Ook de zijschermen zowel links als rechts hebben roest. dus vanaf de face lift wil ook niet veel zeggen. Al is de kans kleiner, aangezien deze dus behandelt zijn. Maar zoals eerder gezegd als de (vorige) eigenaar er geen aandacht aan besteed is er na 1 winter dubbel zoveel aan te zien. (in mijn geval) Mijn achterklep is dan wel weer prima ![]() Maargoed, de zijschermen boeien me niet, daar haal ik wel andere voor, die ik opschuur en laat spuiten. En die rubbers eruit, dichtlassen en fatsoenlijk afwerken. En dan is het ergste weer verholpen in mijn geval. Het ligt aan jezelf of je die tijd erin wilt steken natuurlijk. De mijne is ook in LC5L (is gewoon de mooiste kleur) zit flink wat metallic in, maar als ik naar mijn auto kijk helpt dat niet veel tegen roest. grtz |