![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik vind het best coole velgen eigenlijk
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi wit is niet lelijk..!! haha
Ziet er lekker laag uit...
|
||||
|
||||
![]() Ik vind ´m echt cool!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de reacties
![]() Dit weekend misschien de wielranden herspuiten en op zoek gaan naar een neiuw stoeltje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuw speelgoedje voor de golf
![]() ![]() ![]() Vorige radio deet het niet wel de fm maar geen cd en de mp3 aansluiting deed het maar half dus tijd voor iets betere kwaliteit ![]() Wel iets moderner maar lijkt me tog niet te tjoened ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jouw oldskool look ziet er ook lekker uit, die mistlamp/verstraler past daar goed bij
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bescherm steun van versnellingsbak maar weer gelast en gemonteerd met nieuwe bouten
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je bent niet wijs
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een kleine opmerking; op de foto's op de vorige pagina.. Zitten je voorbanden verkeerdom. Ze ''wijzen'' naar boven/achteren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weet ik normaal moet die velg achteraan langs de andere kant.. en er komen binnekort waarschijnlijk andere velgen op ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoezo ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel gaaf ding... zeker die maffe mistlamp. Moet ik op de mijne ook hebben.. !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nohh die heb ik ook in mn mk1 ![]() verder nice ride! mvg Mike |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb zelf ook een 1.5 automaat, maar ik durf niet zo laag te rijden ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha , is perfect mogelijk als je geen borduur racer of vluchtheuvelvlieger bent ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt ![]() Bij mij deed de radio het na een tijdje niet goed meer dus hoop dat de jouwe het wel volhoud ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb dezelfde radio als jou vorige in de auto, ma die mp3 aansluiting, waar zit die?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
aan de achterkant heb je 3 rca aansluitinge 2 voor versterker en een audio in daar sluit je zo een kabel op aan een kant rca andere kant plug zolas je mp3 oortjes ![]() endna gewoon je mp3 op zetten kan je wel enkel zappen van liedje met je mp3 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
allee bbs seral foto's ? :p
|
|||
|
|||
![]() ja de golf staat momenteel op seral velgjes te wachten op andere prachtige velgjes
![]() en op aanvraag xD een foto slechte kwaliteit maar heb niets anders :p ![]() egte highrider carter ligt op 5.5cm :p en kasse zijn overvol past net nog een stuk van 20eurocent tusse band en kast als ik volledig afdraai ![]() |