![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn broer had ook 2 rubbers besteld voor in de bumpers van zen golf 1 bij vwhause.
De voorste was binnen en was binnen de 14 dagen geleverd. de andere was niet op voorraad. Ff gebeld en mensen van volkswarenhause hebben het geld van de 2de rubber netjes teruggestuurd. Geen problemen mee gehad dus. Grtz Jel
|
|||
|
|||
![]() ze lagen zelfs in assen , heb 2 setjes zien liggen
ook in wit rood ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja klopt heb ze zien liggen
rood/wit koste 150 euro imitatie en rood/zwart orgineel 200 euro. en aangezien ik ze heb besteld en betaald heb bij volkswarenhaus wacht ik nog even af. |
|
||||
|
||||
![]() hehe eindelijk binnen buurman heeft ze mogen ontvangen, vreemde tijden hebben ze bij dpd op de onderdelen langs te brengen het was al na 19.00 uur.
maar geeft niet ik heb ze! bedankt voor de reactie's en domi bedankt voor het lenen! |
|
|||
|
|||
![]() Hee kerel,
Dus toch nog binnen. Is wel even wat sneller dan de 4.5mnd die ik erop heb gewacht. ![]() Maar goed je hebt ze nu eindelijk ![]() ![]() Altijd mooi om elkaar zo te helpen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Man,
4,5 maand?! Nooit gehoord van aangetekend schrijven met ingebrekestelling? Dat bespoedigd nog wel eens de zaak... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Joh, Ik heb ze toen besteld en er helemaal niet meer bij stilgestaan ![]() ![]() ![]() ![]() Ach, dan krijg je na 4.5mnd toch een leuk cadeautje ![]() |