![]() |
|
||||
|
||||
![]() [liegmode]een benzine rijdt en is veeeel beter[/liegmode]
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke verzameling zo, 32b's zijn zowiezo vette bakken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zollie de 32b heerser van Volksforum
![]() Over dat kvs tankje, je zou een radiateur kunnen monteren met ingebouwd expansievat. |
|
||||
|
||||
![]() zo, de roddel dat een coupe speciale vering heeft voorgoed uit de wereld geholpen...
voor staat ie al leuk op de varlaging uit de Santana achter ga ik nog rommelen met orgi veren en korte dempers, de verlagingsveren die ik heb zijn rommel! Interieur ziet er ook weer ok uit, stoelen moeten alleen nog eens wat aandacht krijgen, ook heeft ie inmiddels deurbakken voor speakertjes enzo ![]() aaah 32b, overal goed voor! (achterin 1600D motor, complete stuurbekrachtiging met pomp steunen etc, en subframe compleet voor de servo ![]() coupe rijdt goed,
|
||||
|
||||
![]() Gisteren gespot, ergens op de snelweg tussen Utrecht en Amersfoort:
Karleheintje! BTW: monaco blauw: Doet eens poetsen! Mijn Polo, van benzine naar diesel ombouw, met ook nog bijna het zelfde kenteken (HN-41-FN), en het zelfde interieur ( blauw ) wordt in de toekomst gespoten ( slopen is al begonnen ) maar ben nog steeds niet uit de kleur.. origineel diamantzilver of 'zeitgenoss' Monaco blauw
|
|
||||
|
||||
![]() poetsen komt binnenkort, eerst moest het vuile handen werk gedaan worden!!! (nederige excuses)
voor interieur heb ik een polo blauw interieurtje gekregen van iemand ![]() ![]() kleur? altijd monacoblauw, kijk eens om je heen hoeveel zilvere wagens je ziet en hoeveel blauwe zonder mataalliek ![]() Gister gespot? na twaalven onderweg naar Utrecht? kan kloppen! Of 's morgens voor 12? kan ook kloppen, onderweg naar Dld voor mn motor en servo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Richting Dld denk ik.. Utrecht -> Amersfoort.
Dacht al: Leuk, Harlekijn effect ![]() Polo blauw interieur? Alleen de voorstoelen zullen passen denk ik? Zie eerste pagina's van mijn G40-diesel topic (int. polo) voor mijn blauwe interieur. edit: (more: http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,3788.0.html )
|
|
||||
|
||||
![]() Stoelen passen niet....frames zijn anders.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey. wat moet er allemaal aan de kabelboom veranderen? of is het plug en play.
wanneer ga je naar de RDW (of Niet) en wat zijn de kosten hiervor. zit eraan te denken om hetzelfde te doen met mijn santana. groet Rogier |
|
||||
|
||||
![]() Je bent gewoon tighonderd kilometer uit Dld gereden op de platen van de blauwe Coupé?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @cobrakever, RDW kost ong 60 euro volgens mij. En ik heb de complete draadboom overgegooid
![]() @Arnaud, ja... cowboy-style I said ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuke bak, ik koop over een tijdje misschien een knal-oranje 4 deurs passat uit '82 over van een collega
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je kunt natuurlijk ook gewoon een trailer meenemen... maar klopt, dit is veel leuker, en een trailerqueen is ook niet alles.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geef mij maar een leuke oprijwagen onder de kont
![]() ![]() Zo heb ik er ook al 3 uit Duitsland gehaald.. Maar dan wél op de oprijwagen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Next dilemma
De schade-coupe heeft schade, plaatwerk kost me nieuw zo'n 350 eurie... en dan zit het er nog niet in en rijd je alsnog met een importkenteken... Het dak heeft schuifkanteldak origineel, en is knap. HOE moeilijk/makkelijk is het voor een ervaren lasser om zo'n dak over te knallen? gewoon afzagen bij de stijlen en overlassen? is dat de beste manier? want de blauwe coupe moet toch opgeknapt verder, kan ik gelijk de knappe rechter deur en wat ander plaatwerk uitslijpen en de gele schadejongen wegmikken, kostte toch geen drol ![]() iemand idee / ervaring met dak overlassen??? danku!
|
||||
|
||||
![]() Dak overlassen ben ik inmiddels aardig op de hoogte! mooi
Coupe is nu ook op kenteken een turbodiesel, en dat voor 26 euro ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh shit... soms win je weer iets op ebay
![]() http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...:EOIBSA:DE:1123 hopelijk issie zo mooi als de foto doet lijken, dan is t wel een schoon bakske!
|
||||
|
||||
![]() weer 1 erbij....
![]() 450e is niet veel toch?
|
||||
|
||||
![]() Nice! Zondagavond, ebay.de avond
![]() |