![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie 1
![]() vond um op sebrings wat minder maar zoals ie nu is met dakrek en rials is ie super.... denk alleen dat goudkleurige harten eerder afbreuk gaan doen aan het geheel.
|
||||
|
||||
![]() Toffe kleur..!!
Totaal plaatje in helemaal goed... ![]()
|
||||
|
||||
![]() kleur is idd toppie. ziet er leuk uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er fraai uit
![]() Maar je velghartjes moet je NIET goud maken hoor... Is echt prima zo! |
|
|||
|
|||
![]() dankjewel voor jullie reactie.
de velgen gaan er na de zomer onderuit en worden opgeknapt..de verf van het hart laat hier en daar los. ga nu toch zelf ook sterk twijvelen over de kleur van het hart..misschien dat ik het toch maar bij grijs laat. De randen worden ook weer een stuk beter gepolijst, want ben hier zelf niet helemaal tevreden over. |
|
||||
|
||||
![]() Vette Golf 1 echt super mooi ding
en die velgen doen hem goed alleen had persoonlijk de harten zilver gehouden maar toch even snel een photoshopje gemaakt als je een grote foto post van de zijkant kan je beter resultaat zien ![]() Groeten Johan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is idd zelfs van een afstand niet mijn ding...zou ze gewoon weer grijs spuiten.
|
|||
|
|||
![]() nee als ik zo kijk vind ik het ook niks, wel bedankt voor je soepie!
![]() houd het wel gewoon bij grijs. voor de volgende planning staat de binnekant afrollen, remmen upgraden, zowel voor als achter. en dan een motor + bak wissel |
|
|||
|
|||
![]() Hee Daan,
ik had op www.vwforum.nl jouw golf gepost en toen hoorde ik dat je op dit forum zit. ik heb je namelijk gespot in Zevenhuizen.(ACN) ![]() ![]() Groetjess Manon |
|
||||
|
||||
![]() Knap ding
![]() |
|
|||
|
|||
![]() sorry voor de late reactie, maar leuk dat je me gespot heb
![]() hebje toevallig misschien nog meer foto's? ![]() |