![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar twijfel ik nog over, wil eigelijk niet te gek investeren.
![]()
"73 Käfer ![]() Last edited by Roy 1.6 : 20-09-2009 at 23:14. |
|
||||
|
||||
![]() hey welkom op het forum en goed werk met de Golf 2
het blijven leuke autootjes en bij jou is hij duidelijk in goeie handen ![]() veel plezier op het forum! |
|
||||
|
||||
![]() Dank je.
Ik ben nu ook bezig met een setje velgen (16") Moeten nog gestraald en opgelast worden. Als ze klaar zijn post ik wel weer een foto. Toen ik ze kocht: ![]() ![]() Halverwege: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum, leuk karretje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het zit niet altijd mee, er ligt een velg bij de richter te wachten op reparatie...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is serieus een knap golfje! Vooral de spatlapjes doen 't em!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() op de eerste foto's kan die zo het foldertje in
![]() ziet er knap uit joh
|
||||
|
||||
![]() Dank u!
Hij roest wel hoor! En krokant ![]() Ik vind het leuk modeletje omdat er geen wielvebreders opzitten en spoiler. Ook de dunne lijsten vind ik tof!
|
|||
|
|||
![]() Late reactie hier. Leuke Golf! Die grille vind ik minder. Enkel rond vind ik het mooist staan bij deze.
Ik zie dat je ook een Avance hebt? De Comfort of de Sportief? Die sticker zit trouwens op een niet-originele plek lijkt het. De Golf die ik had (1.3MH 3d, heliosblauw, okt 1987) was een Avance Comfort. Ergens heb ik nog een scan van de Avance folder op de pc. Gekregen van een forummer hier. |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht comfort; semi-kuipstoeltjes en Cv
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke wieltjes ben je mee bezig, dat gaat er vast leuk uit zien als 't klaar is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mag ook wel, investeringen....
![]() Maar goed, gisterochtend heb ik een klein ongelukje gehad, heel mijn deur in de kreukels. Morgen avond even een nieuwe deur ophalen (dan maak ik ook pic's) Dus de golf maakt heel wat door........ ![]() Komt wel goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is ja jammer, maar komt vast wel weer goed
|
||||
|
||||
![]() Juist, vandaag een deurtje opgehaald, alleen wel nieuwe type, dus vd week maar even ombouwen naar spijltjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk man, veel succes ermee. Kost wat tijd, maar is zeker leuk om te doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb jij niet toevallig een fototje van hoe het er uitziet met het driehoekje uitgeslepen?
|
||||
|
||||
![]() Update:
Woensdag komt de verzekering kijken naar de schade. En donderdag ga ik de nieuwe deur er waarschijlijk in maken. Irritant als de deur niet van buiten open wil, moet ik via de achterdeur de voordeur open doen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey,,
leuk golfje heb je;P veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er al veel plezier van gehad, en nog meer als het regent en je al die fietsers ziet afzien
![]() Ik heb nog een foto van de "goede" kant van m'n pareltje (ik ben nog niet zo goed met photoshop ![]() ![]() Deze week ga ik mijn velgen(verderop in dit topic) ook even wegbrengen voor het afdraaien en spuiten. Deurtje klaarmaken en oppoetsen, dan kan ik weer voor de dag komen. Beetje Ghetto look nu ![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgjes zijn naar de Doc!
![]() Morgen Schade taxatie ect..... Donderdag ga ik even de deur er in knutselen ![]() Na de Retro look, Oldskool look en de Racing Look: De Ghetto look (aka Mcgyver look door de ducttape) Het is geen Golf, Geen Jetta, De Vw Ghetto ![]() ![]()