![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de man doet ook aan Youngtime Touringcar championship . tja met ford van elk type heeft hij er wel 1 volgens mij Last edited by Alberto : 02-05-2009 at 17:25. |
|
||||
|
||||
![]() Superdag gehad in Dokkum! Veel deukjes uit de kever (je ziet er altijd meer ineens...) en erg gezellig
![]() Pics! ![]() Pagina 1, post 3 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() mooie foto's Gerk , ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van wie is die variant, erg vet apparaat....
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
John travolta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kwam arnaud onderweg naar huis nog tegen in damwoude.
Hele mooie wagen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() meer fotos van die golf 1 met 16vg60?
|
|
||||
|
||||
![]() Opkomst ziet er goed uit Alberto!
Het ziet er erg gezellig uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bakje
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Originele VW motorsport 16V-G60 nr 38 (of36?) Geen zelfbouw. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie meeting weer !
Knappe auto's allemaal mensen! Dit is wel voor herhaling vatbaar... |
|
|||
|
|||
![]() WTF helemaal vergeten dat dat gister was
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie meet goede opkomst mooie auto,s
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed geslaagde dag gister! En het beste natuurlijk, uitlijnen voor maar 25 euro waar het normaal zo'n 70 kost!
|
|||
|
|||
![]() 25€ was 50€ denk of is alberto op mijn kosten naar de mac geweest
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha dacht net het zelfde ![]() Had ie mij ook mee mogen nemen naar de MAC ben de gek op ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee ben niet naar de MAC geweest
![]() verdien er geen cent aan , wees gerust maar Marco mistercool en Michel split hebben geruild en Marco is sponsor voor Split voor 25 euro toch Marco ![]() ![]() Gaat een verhaaltje aan voor af ...j.l 29ste the BBQ ![]() Last edited by Alberto : 03-05-2009 at 12:18. |
|
|||
|
|||
![]() ja goed idee bbq de 29ste vind siep vast ook wel lekker
![]() bij jouw thuis alberto ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
29ste april ..... ![]() ![]() 13 juni een BBQ lijkt me wel goed idee dag voor Burgum ....als het mooi weer is teminste |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het helaas ook moeten missen, had storings dienst en er waren nogal wat boeren en loonwerkers bezig gister, dus al met al de heledag aan het werk geweest
![]() Wel heb ik siepgti1978 gespot op de hallumerhoek en siepwokkel zijn corrado zien staan bij loonbedrijf jan de vries, hier moest ik voor m`n werk (broekens) even heen. |