![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt me verstandig om er een setje velgen onder te doen, het rijdt zo lastig op je remschijven ![]() Mooi ding ![]() |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
ja dat "1,6" op de cilinderkop van 'n 1,5L "JB" kan knap verwarrend zijn. Quote:
yes, hebben alle JB's op de kop staan. Quote:
Nee, is niet mee geknoeid. Quote:
De JB's hebben inderdaad 70 PK, 75 PK hadden die oude eraan voorafgaande 1600 (FP)blokken waar de JB dus regelrecht van is afgeleid. Waarom dat ze bij de RDW er 69 PK van gemaakt hebben is denk ik omdat dit zo waarschijnlijk stond op de duitse Fahrzeugbrief, dit zal wel te maken hebben gehad om verzekerings en belastingredenen die er in Duitsland gelden. De RDW neemt meestal dingen over van die Fahrzeugbrief, mijn JB b.v. staat bij de RDW geregistreerd met een inhoud van 1439cc, maar de daadwerkelijke inhoud van deze blokken is 1457cc. Die 1439 waarmee de mijne geregistreerd staat zal dus wel om dezelfde redenen zijn als bij jouw blok 69PK i.p.v. 70PK.
|
||||
|
||||
![]() ik snap die hele ophef in je andere topic niet???
een plaatje jan. een hele mooie basis voor een strakke jetta! suc6 met de vorderringen enne geen speedster van maken hè ![]() oh denk aan de foto`s ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welke ophef in welk topic? Hij blijft zo origineelachtig mogelijk! Alleen wat lager met mooie velgjes ![]() Quote:
Ik kwam 'm al tegen in de gallery, zeker een mooie auto zo met die turbo's eronder. Hoe, en hoeveel, heb je 'm verlaagd? Ik heb onder mijn Seat een KW schroefsetje zitten, maar ik heb nu even geen centen over voor zo'n set voor de Jetta. Jan ![]()
Last edited by schweinhund : 22-03-2009 at 19:50. |
|
||||
|
||||
![]() deze
![]() was achteraf toch echt wel een mee valler toch? persoonlijk vind ik pirelli`s erg mooi staan onder een jetta!
|
||||
|
||||
![]() Tja, ik wilde graag goed beslagen ten ijs gaan
![]() Er werd wel gezegd dat hij in nieuwstaat was, altijd binnen gestaan, van een oud baasje geweest enz enz, maar dat soort verhalen heb ik vaker (te vaak) gehoord toen ik op zoek was naar een kever.... en dan voor niks ging kijken in weetikveelwaar ![]() Achteraf is het zeker meegevallen, hij is gewoon als nieuw!! Pirellis zijn wel mooi inderdaad, maar ik vind ATS classics ook erg mooi onder een Jetta, hoewel ze wat klein zijn. Een setje mooi gelakt stalen velgen met chromen wieldopjes zijn volgens mij ook wel strak, zeker in combinatie met rvs sierringen en red lines ![]() Hij moet sowieso eerst omlaag ![]() Jan ![]()
|
|||
|
|||
![]() schroefset in kombi van ATS Cupjes volpoliert of ATS classic's of BBS'en of PLS'en in13"
of.......je ziet maar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eerst maar eens ophalen
![]() Vollpoliert komt er sowieso niet onder (hekel aan velgen poetsen) Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() En dan te denken dat je een topic hebt geopend om even na te vragen op wat je zoal moest letten
![]() Succes ermee! |
|
|||
|
|||
![]() super mooie auto.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice ride!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag morgen ga ik 'm ophalen. Ik zal dan meteen wat betere foto's maken. Hij is inderdaad als nieuw. De huidige eigenaar heeft 'm in Duitsland gekocht van de eerste eigenaar. In augustus vorig jaar (toen de Jetta 25 geworden was) heeft hij 'm ingevoerd en op kenteken en in een stalling gezet. Hij had nog geen verkoop plannen, tot hij door mij gebeld werd. (een vriend van me vertelde dat hij een Derby had staan, die hij ooit wilde verkopen) Toen het een Jetta bleek was ik in eerste instantie minder enthausiast, maar wel nieuwsgierig gemaakt door de 'nieuwstaat verhalen'. Toen ik 'm uiteindelijk bekeken had was hij meteen verkocht
![]() Na zaterdag dus meer.... Jan ![]()