![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn vriendin mailde net dat de gasmechaniekbediening voor de webers en de samco slangenset en de spal koelfan ook binnen zijn gekomen. als ik terugben zal ik wat foto`s ervan maken en dan kan ik weer lekker verder hobbyen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo die is ff mooi!
welkom, na 2.5 jr ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo ik ben weer terug van een ritje India en heb m`n pakketjes met spulletjes ontvangen en gelijk even een paar foto`s gemaakt.
m`n Samco hose kit [IMG] ![]() [/IMG] een SPAL radiatorfan [IMG] ![]() [/IMG] de weber montageset. de set die ik nu had voor het monteren was zo`n goedkope set die snel lek gaat. [IMG] ![]() [/IMG] Weber gaskabelmechanisme helemaal compleet. [IMG] ![]() [/IMG] en gelijk een mooi Weber/Dellorto boek erbij waar echt alle info in staat die je maar nodig kan hebben. [IMG] ![]() [/IMG] en vanuit india meegenomen van het project waar ik mee bezig was daar een aantal RVS ss316 slangenklemmen. ik heb een zak van zo`n 100 klemmen meegenomen. Kostte niks. deze waren over ![]() ![]() [IMG] ![]() [/IMG] Misschien dat ik vanmiddag of morgen verder ga met monteren en passen etc. ik blijf gewoon overal lekker foto`s van maken om hier te posten.
|
||||
|
||||
![]() nou alles past tot nu toe. ik heb alleen mijn fototoestel in m`n hobbyschuur laten liggen dus nog geen nieuwe foto`s
|
||||
|
||||
![]() Geod bezig!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een vette Scirocco MK I..... helemaal mijn ding.
Suc6 ermee Lars
|
||||
|
||||
![]() Hier heb ik nog wat foto`s uit de oude doos van toen ik hem net had gekocht.
ik wilde hem toen verkopen omdat ik net een huis had gekocht. gelukkig heb ik dat niet gedaan. [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG]
|
|||
|
|||
![]() super gave scirocco!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Wow...super Scirocco...Webers lijken me ook te gek.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie gave Rocco! Mooi dat je alles ook zo wilt doen dat het ooit nog terug gebouwd kan worden.
|
||||
|
||||
![]() heele mooie rocco!
|
||||
|
||||
![]() Mooie scirocco, gekocht in nieuwegein?
Als dat zo is, heb ik hem wel eens live gezien. |
|
||||
|
||||
![]() Echt waar wat een donders mooi ding succes ermee.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat klopt. degene van wie ik hem kocht had hem gekocht en nooit wat aan gedaan en ook nooit ingevoerd. bedankt voor alle leuke reacties
|
||||
|
||||
![]() Zo was dat bij mijn auto ook
![]() ![]() Moest hem ook zelf nog op kenteken zetten, en ik kocht hem ook met 70k op de klok ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarom heb je eigenlijk voor samco gekozen?
persoonlijk zou ik liever voor zwarte vw slangen gaan. mijn bescheiden menig ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb toen ik hem kocht eventjes 2 dellorto`s op de jb motor gezet en later weer terug origineel gemaakt. dit blok hangt er nu al even in maar heeft nog niet gelopen. wil hem voor de zomer wel weer rijdend hebben eigenlijk.
als die start en loopt laat ik hem op de testbank afstellen bij beek autosport in den haag. ik wil gewoon dat het volledige vermogen eruitgehaald wordt en dat de webers en alles optimaal afgesteld staan.
|
||||
|
||||
![]() Egt vet! ik denk dat ik verliefd ben
![]()