![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet kibbelen kinderen, volgens mij heeft mitta nooit de indruk gewekt dat hij dat had verzonnen dus.....heb ook nog un paar 15"velgen uit de oudijzerbak gered die eronder moeten komen vandaag f geschuurd en opnieuw zilvergrijs gespoten tis geen show en shine maar ziet er leuk uit
[IMG] [/IMG] moet alleen nog un paar bandjes scoren(voor weinig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() past prima onder een Golfje2.
|
||||
|
||||
![]() gaat leuk uit zien ja.
|
||||
|
||||
![]() 165-50-15" erop en klaar..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk dat ik toch maar voor un wat meer courante bandenmaat ga ondermeer omdat dat betaalbaarder is en beter rijd ![]() die getrokken bandjes staat wel mega vet maar denk dat we ut ur allemaal wel over eens zijn dat dat erg veel comfort kost ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
comfort is voor mietjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nankang NS-2 kostten 4 tientjes per stuk.
Aan de andere kant kan je voor weinig nog wel eens aan (tweedehands) 195/50/15 komen, dat staat ook niet heel raar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha idd maar aangezien ik nog steeds de jackpot niet heb,moet ut maar f zo...... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
juist jij begrijpt wat er in men koppie omgaat ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kijk ook vaak op de sloop in Lelystad bij de 'ouwe velgen' bak, soms zit er echt leuk spul tussen alleen heb ik nooit tijd om iets op te knappen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij v.d. feer zeker?? daar wil nog weleens wat liggen ja ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuke aankoop
![]() Maar wat zijn dat voor hoofdsteunen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe, raad de auto. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de stoelen die hier in zaten waren versleten, had nog un set stoelen van un caddy1 met dezelfde bekleding die heeft ori zulke hoofdsteunen... |
|
||||
|
||||
![]() heb er eindelijk bandjes bij dus de wielen zitten er nou op,heeft nog wel wat voeten in de aarde gehad omdat ie zo laag is
![]() ![]() had men wielkasten voor ut rollen netjes strak geplamuurd maar omdat ut anliep zou ik ze even uitkloppen,met als resultaat dat alles er weer afknapte ![]() ![]() ![]() [IMG] [/IMG] en even un foto met er geblazen broer ![]() [IMG] [/IMG] en un foto vanuit het magazijn samen met un schade V-GTI van un klant; [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() het zit ook niet mee
![]() dacht net klaar te wezen begint de golf na un paar km hevig te klapperen en te bonken,voel an men wiel niks geks te voelen ![]() open de motorkap en jawel ut complete veerpoot lager an 2 stukken ertussen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow dat is niet niks, heb je een foto van het geheel?
|
|
||||
|
||||
![]() nee heb um ur al afgehaald kan toch niet meer rijden..... het rubber is zo goed as verdwenen en de veerschotel is bijna door dat gat geschoten maar ik dacht dat ie nog redelijk goed was toen ie er op ging dus ben nou bang dat ut un andere oorzaak heeft misschien de verlaging?? er zitten alleen kortere veren op.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is je vering door de rubber geschoten of werkelijk door het staal van je kas?! |