![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daarom haal broodfanaat ze ook uit Friesland ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn we in friesland van de rommel af ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar ben ik weer, Vandaag wezen kijken naar de Golf jammer genoeg was het een golf mk3
![]() ![]() ![]() ![]() Groeten Gino ![]() |
|
||||
|
||||
![]() distributieriem moet je ongeveer elke 100.000 km vervangen,
of om de 8 jaar ivb met uitdroging. en als je niet weet wanneer hij voor het laast vervangen is, gewoon een nieuwe erop leggen, dan weet je zeker dat het goed is. (doe ik zelf ook altijd) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En die lopen wel? ![]()
|
||||
|
||||
![]() auto startte vanmorgen
![]() ![]() groeten, Gino. |
|
||||
|
||||
![]() top! kun jij weer zorgeloos rijden!
|
||||
|
||||
![]() vervang bij je Distri riem ook je water pomp!
scheelt een hoop gezeur achteraf, omdat de pomp ook in de lijn zit van de riem. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Tim_j
Ik heb de waterpomp op de v-snaar hangen, Zelfde als de dynamo. Dus denk eigenlijk niet dat dit nodig is. gr. Gino |
|
||||
|
||||
![]() hallo
kijk je Dynamo of hij wel laad volts zegt niets maar amperen moet hij laden en ja een accu loopt altijd leeg maar niet binnen een dag dit kan soms maanden duren zijn al je kabels nog heel en kijk ook eens of je radio goed staat bij vw heb dat je de draden moet omdraaien dus geel en rood omdraaien ik hoop dat je hier wat aan heb
|
||||
|
||||
![]() caddydennis, Het probleem is zover opgelost. Het was gewoon de accu+ dynamo die niet meer goed waren.
|