![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
das mooi ,ik kan wel een bak als reserve hebben...voor als....wat is je prijs(via pm ofzow) en je woont in delft?(ik weet alleen de bakcode nog niet..heb m nog niet... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kijk zo even in de schuur wat ik heb liggen. De bak van de polo heeft in ineder geval bakcode GX.
Ik heb je een PM gestuurd over de prijs ![]()
|
|||
|
|||
![]() wieder ein pm zuruck!!auto word woensdag van mij..
nog wat ik heb geen stalling,dus staat buiten nog wat tips betreffende diefstal?..voorzorgsmaatregelen..?als ze m willen hebben jatten ze m tog wel ,maar ja je kan ze t moeilijk maken tog??? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat hij stil of word hij gebruikt de eerste tijd? anders gewoon stuur eruit halen. Heb ik ook gedaan nadat hij de eerste keer gestolen was en weer terug kwam.
|
||||
|
||||
![]() zo'n gele stang kopen die het stuur blokkeert. Kost weinig en schrikt zeker af.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar dat is niet zichtbaar. en dan zitten ze nog van alles te slopen in je auto voordat ze dat zien. Bovendien is een stuur maar 1 bout en een accu 3.
|
|||
|
|||
![]() ik ga er dagelijks mee rijden,althans dat is de bedoeling,zowieso een stuurslot ,zat ik ook al aan te denken.en zo'n schakelpookstang is dat wat?
of een sportstuurtje kopen met zo'n extra snap on mechanisme..iemand daar ervaring mee? |
|
||||
|
||||
![]() Schakelpookstang/stuurslot moet voldoende zijn. Dan is er niet meer mee te rijden en dat schrikt af. Misschien dat er nog een keer ingebroken wordt, maar rijden met de auto is dan niet meer mogelijk zonder een flinke tijd te moeten zagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() oh en tip die versnellings stang goed strak zetten terwijl hij in zn 1,3 of 5 staat. anders kan je nog steeds schakelen. Toen mn moeders Kadett destijds werd terug gevonden zat dat ding er nog gewoon op, maar auto stond 200km verder.
|
|||
|
|||
![]() ik ga morgen ff neusen voor zon pookstang en stuurstang.
en ga tog ook op zoek naar zo'n snap off stuur |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb jou ook nog een pm verstuurd over de bak en motor |
|
||||
|
||||
![]() heb ik gehad! (en ook gereageerd toch?)
|
|||
|
|||
![]() hmm..volgens mij had ik nog een pm gestuurd over of je in delft woonde,en eventueel volgende week langs kon komen(kan best dat ik mn eigen pm gewist heb
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nog een vraag.als ik zo'n snapp off systeem op mn stuur wil hebben.
kan je eigenlijk iedere sportstuur gebruiken van een golf?ik weet nog niet wat voor maat stang?ik ben.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je koopt een snap-off naaf, daar kan je de meeste sporstuurtjes wel op bouten, mits het al losse stuurwielen zijn (los van de naaf!)
|
|||
|
|||
![]() zo ff weer een oude topic omhoog halen,ik rij er nu al bijna 2 jaar zonder problemen mee,ja met kou wat moeilijker starten,apk zit er weer vers op.
maar wil toch voor reserve een motor en bak hebben,die ik eigenhandig kan opknappen,dus heeft iemand nog een motor plus bak?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is dit nou de KR49VX? Goh wat heb ik daar een hoop km's in gereden
![]()
|
|||
|
|||
![]() jep that's him
![]()