![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben er Dinsdag 2 december
![]()
|
|||
|
|||
![]() gister nog even over gehad met mijn broer ....
wij gaan niet .. ik denk dat het techno classica word deze keer |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is veel mooier dan de motorshow.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hadden Jaap en Marc het ook al over , dus gaan we keer probeeren ![]() En daarbij ,we vragen ons al jaren af wat we in Essen doen als we daar rond lopen ![]() . Maar dit jaar gaan we dus niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeer herkenbaar.. als je daar de zoveelste stand ziet met chinese achterlichtentroep met "messe-angebot" dan weet ik wel weer genoeg... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep . dan heb ik de hele messe al weer gezien ![]() de meeste tijd zitten we boven , in het gereedschap en onderdeelen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alsof daar goed spul tussen zit ![]() Bakken met chinese el cheapo rotzooi! |
|
||||
|
||||
![]() Ik gaat er wel weer ff heen.
Of ik nou wat koop of niet het is gewoon leuk om daar rond te lopen en allemaal van die gasten met een harde in hun broek alle kraampjes te zien leegkopen en dan in nederland terug erachter komen dat sommihe onderdelen helemaal niet passen haha. |
|
||||
|
||||
![]() De Umwelt-stickers, ook wel milieu-stickers, zijn te bestellen op www.dekra.nl voor 12,50 euro. Vandaag heb ik er één besteld om onnodige ellende te voorkomen.
Let wel dat deze sticker kenteken-gerelateerd is. |
|
||||
|
||||
![]() fuck die stickers op zulke dagen is het zo druk dat er niet naar gekeken word.
en als we met z`n vieren in een auto zitten is de boete nog te betalen. en ja ik ga naar de autoshow en naar techno-classica al is het maar om een bokworst te eten..... |
|
||||
|
||||
![]() [quote: '...zo druk dat er niet naar gekeken word...']
...of juist wel, natuurlijk! Als ze kwaad willen, gaan ze gewoon lekker overdag op hun dooie gemak over het parkeerterrein wandelen en kentekens van alle auto's-zonder-sticker-achter-het-raam noteren! Terwijl jij binnen waarschijnlijk minstens € 12,50 aan het 'verspillen' bent! Is makkelijk verdiend zo voor de 'Deutsche polizei'! Ik koop er gewoon ééntje ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() En waar is die sticker voor nodig? , zie het zo niet staan namelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat een link ergens in deze thread waar het uitgelegd wordt. die duitse braadworst broodjes met curry zijn uber! grtz.
|
||||
|
||||
![]() dat staat daar niet i.d.d.
Het is een manier om vervuilende auto's te weren en om geld te verdienen natuurlijk. Ze waren/ zijn(?) het ook van plan in Amsterdam... alles van vóór '90 mag er dan niet meer in.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt maar hoe gaat het dan met een Golf 2 van bijvoorbeeld 1986 met een 1.8T van na 2000 erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.tuev-nord.nl/Keuringen/Umweltplakette.htm deze link staat toch duidelijk in? grtz.
|
||||
|
||||
![]() zeker...
eerst was het nog niet nodig voor een buitenlandse auto.. maar zelfs voor oldtimers wordt het al moeilijker... geneuzel... ![]() Oldtimers met een historisch kenteken die in Duitsland als zodanig geregistreerd staan (het voertuig moet tenminste 30 jaar oud zijn, en voorzien zijn van het "H" - kenteken of het rode "07" - kenteken) of oldtimers geregistreerd in andere landen van de EU die aan overeenkomstige voorwaarden voldoen, hebben een permanente ontheffing voor de Umweltplakette. Indien uw oldtimer in Nederland geregistreerd is, een datum eerste toelating heeft van vóór 1 januari 1978, en het voertuig voorzien is van Nederlandse historische kentekenplaten (de blauwe platen) heeft u dus geen Umweltplakette nodig. Om een Umweltzones in te mogen rijden, heeft u nog wel een FIVA Identity Card nodig. Deze kunt u in Nederland bij de FEHAC aanvragen. Nadere informatie over deze Identity Card vindt u op: www.fiva.nu. Indien u uw oldtimer binnen de Umweltzone parkeert dient u een kopie van uw Nederlandse kentekenbewijs of de genoemde Identity Card duidelijk zichtbaar te plaatsen. en zo'n viva kaart kost:? Kosten De kosten voor FIVA Identity Card bedragen per 1 september 2007: Aanvraag FIVA Identity Card € 100,00 voor leden (1) Niet leden (2)€ 150,00 ![]() ![]() oh ja.. je moet ook nog eens een hele lijst invullen... dus als ie volgens de hoge heren niet voldoet, krijg je dus never een ontheffing voor zo'n viva kaart.. http://www.fiva.nu/forms/form.nieuwaanvraag.pdf Last edited by hajee : 05-11-2008 at 18:50. |
|
||||
|
||||
![]() lekkere ontheffing dan!
|
|
||||
|
||||
![]() ik neem de gok, parkeer de 83'er golf 1.6d bij de messe