![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik moet toegeven Ebay.de doet en kan weinig doen, jij zult het zelf moeten oplossen, vaak is het aankoopbedrag te laag om een advocaat ijn te schakelen en de moeite te doen..
Maar Mischatdi, het maakt toch niet uit of iedereen een limited na kan maken? Je zult sowieso heel veel moeite moeten doen, en dan zullen veel mensen nog respect hebben voor het werk. Een zwarte 4 deurs 16vg60 met synchro en lederen interieur maken is toch niet zo makkelijk.. Denk aan dure zwitserse horloges, worden ook met bergen nagemaakt, toch zul je mij nooit met een nepperd zien lopen, nee dat doen paupers, als je iets echt wilt koop je een echte. En als je een echte hebt heb je daar veel meer plezier van dan dat je een look-a-like gemaakt hebt..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zorg dat je Paypal hebt, dan zit je dubbel safe. Als de boel niet deugt dien je een Paypal-claim in, en voila, geld terug. En daarnaast... als jij en je vrienden je ZO VAAK laten naaien, alleen al op Ebay, over wie zegt dat dan wat? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hiervan zijn waarschijnlijk meer repro's dan echte op de wereld, maar ik zou niet kunnen zeggen dat ik met een look-a-like minder plezier heb: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik lees nergens dat het om een originele gaat.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat is geen look-a-like dat is een replica ![]() zoals ik zeg, een replica bouwen=respect, lookalike=poep ![]()
|
||||
|
||||
![]() ach, ik hou erover op, eindeloze discusie...
want sommige weten het toch allemaal beter als iedereen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Of hij nou echt of nep is maakt niet zo heel veel uit hij staat iig al over de
100 euro.. en moet nog 4 dagen! of waar ging het Topic ook alweer over? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() over plakplaatjes die je bij de HubbaBubba krijgt geloof ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook niet, staat alleen dat het een VW motorsport embleem is. voor op de achterkant van je golf limited (dat zag ik ook al op het plaatje) , maar of het een origineel VW motorsport embleem is?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() advertentie is dus niet erg duidelijk, wel of geen originele. erg slecht van dat bedrijf dan. of het is juist om mensen dik geld voor een waardeloos embleem te laten betalen. Mvg Mike
|
|
||||
|
||||
![]() Mensen bieden nog altijd zelf, de startprijs is meestal 1 euro op Ebay.. Als ze niet goed lezen, is dat hun probleem. Origineel of niet, het blijft een simpel stukje plastic. Ook origineel is het geen bal waard als je puur naar het product kijkt. Maar dat is een postzegel ook niet, en daar wordt soms ook ERG veel voor betaald.....door verzamelaars.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord/gelezen. Oldscool! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
'winnende' koper 'jfw1971' woont ook in NL, maar feedback gaat in 't Duits ![]() En dan nog: wat mot 'meneer Polo' met zo'n plaatje? ![]() Scheelt wel behoorlijk in verzendkosten: zijn zowat buren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja Sjon, johan is hem inderdaad persoonlijk bij mij komen ophalen.
Ik snap punt 1 niet waarom jij de Ebay-naam van een bekende hier openbaar maakt, en punt 2 wat hij koopt en waarvoor en punt 3 adverteer ik bij Ebay.DE dus daarom geeft Johan feedback in het Duits. Daar hebben Johan en ik zo onze redenen voor om dit zo te doen, maar kennelijk is het voor andere mensen iets om zich druk over te maken. Ik zou willen dat ik zoveel tijd had als jullie zodat ik me ook om dit soort dingen druk kan maken. De paar emblemen die ik had zijn reeds allen verkocht en zoals jullie kunnen lezen bij de feedback zijn ze allemaal zeer tevreden met hun aankoop.
|
||||
|
||||
![]() Wat mij in ieder geval wel opvalt, de nog lopende Duitse Ebay veiling gebruikt dezelfde afbeeldingen als Ruud.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja Ruben das waar, ik die persoon ook al gemaild of ie zelf geen afbeelding kan maken.
Komt op Marktplaats ook veel voor dat mensen plaatjes van een ander nemen. Dan zie je dus nooit wat werkelijk aangeboden wordt.
|
||||
|
||||
![]() Mja, fraai is dat weer. Had al verwacht dat die grapjas je foto's geleend had. Maargoed, kon evengoed andersom zijn
![]() Inderdaad, op MP.nl is dat ook altijd hetzelfde gehannes. Ik vraag meestal op Ebay.de om extra foto's en als ik dan soms wat wil kopen via MP.nl vraag ik ook altijd om hoogresolutie foto's... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eBay-naam is voor iedereen te lezen, jij maakt z'n naam bekend. Een beetje bekende in 't (polo-) wereldje legt de link zelf ook wel. ![]() Wat jullie onderling verhandelen, motten jullie lekker zelf weten: maak ik me niet druk om => merk 't alleen op. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb ik liever dat je die opmerkingen voor je houd, want kennelijk maak je je er wel druk om als je het nodig vind om het hier te vermelden. Einde discussie. De emblemen zijn in ieder geval allemaal verkocht voor een gemiddelde prijs van 150 euro.